Nejstarší americké motocyklové značce se pod křídly koncernu Polaris nebývale daří. Modelové portfolio roste téměř geometrickou řadou, a spolu s ním se rozšiřuje i nabídka motorů. Aktuálně nejsilnějším agregátem značky Indian je nedávno představený vidlicový dvouválec. Z objemu 1769 cm3 (108 kubických palců) umí vyprodukovat 90 kW (122 k) a 178 Nm při 3800 otáčkách. S takovou kombinací může název PowerPlus nosit zcela oprávněně.
Síla nového motoru ale není u značky Indian jediným tématem, kolem kterého se momentálně točí pozornost. PowerPlus se totiž představuje ve zbrusu novém modelu, s nímž značka hodlá ovládnout kategorii baggerů. A to nejen tabulkovými parametry, ale také jízdními vlastnostmi, komfortem, technikou a v neposlední řadě designem. Ten je v případě modelu Challenger vskutku jedinečný. Přední kapotáž je – podobně jako u H-D Road Glide – namontovaná na rámu, takže se při zatáčení nepohybuje společně s řídítky. O praktických výhodách tohoto řešení by se jistě dalo polemizovat, pohledy kolemjdoucích však Challenger dokáže přitáhnout stoprocentně. A to nejen díky LED proužkům denního svícení.
Stejně výjimečné jsou i specifikace podvozku. Stojí tradičně na hliníkovém rámu, odpruženém zadní kyvnou vidlicí s centrálním tlumičem Fox a přední 43mm převrácenou (!) vidlicí. Standardní jsou snad jen velikosti kol 19 a 16 palců, jinak je podvozek na danou kategorii solidně předimenzován. To dokládají i dva přední 320mm kotouče se čtyřpístkovými, radiálně montovanými monobloky Brembo M4.32.
Pozadu nezůstává ani elektronická výbava. Víceosá inerciální jednotka Bosch se postará o bezpečné brzdění a zrychlování i v náklonu – proto její funkci výrobce označuje jako Smart Lean Technology. A bát se nemusíte ani při prudkém zavření plynu. Brzdný účinek motoru s poměrně vysokou kompresí (11:1) drží na uzdě systém Drag Torque Control. Uživatelské rozhraní Ride Command System s dotykovým displejem je symbolickou třešničkou na dortu.