Toyota Supra dostala od TRD velké množství karbonu a nová kola. Techniku tovární tuning nezměnil

  • Nedávno představená nová Toyota Supra dostala od TRD tovární tuning 

  • Za pomoci velkého množství karbonu se měnila především aerodynamika

  • Výkonu nebo podvozku se úpravy zatím nedotkly 


TRD coby tovární úpravce modelů značky Toyota nabízí velmi širokou paletu nejrůznějších dílů, pomocí kterých si mohou zájemci svůj vůz dále vylepšit. A je jedno, jestli zrovna vlastní Toyotu Prius, terénní Hilux, nebo Lexus LS. Aktuálně oddělení Toyota Racing Development představilo koncept Supra Performance Line TRD. Ten ukazuje, co můžeme v tomto směru očekávat v kontextu nedávno představené Supry nové generace.

Odhalený koncept dostal velké množství karbonových dílů upravujících aerodynamiku. Konkrétně je řeč o karbonovém spoileru vpředu, karbonových prahových nástavcích, karbonový spoiler najdeme také pod zadním oknem a karbon se rovněž objevil na dveřích nebo na bocích za zadními koly. Všechny tyto nově přidané díly nemají být pouze na parádu, ale měly by být opravdu funkční. Divize TRD zároveň představila nová kovaná devatenáctipalcová kola opět určená pro model Supra.

Toyota vydražila první sériovou Supru nové generace. Stála téměř padesát milionů

Co se techniky týká, tam zatím od TRD žádné změny nečekejte. Jenže není všem dnům konec. Nakonec společnost na svých japonských oficiálních stránkách, kde se koncept vyšperkované Supry objevil, naznačuje frází „To Be Continued“, že se dočkáme ještě dalších úprav.

Toyota Supra nové generace se představila zhruba před měsícem. Ačkoliv automobilka bude vyrábět i čtyřválcové provedení, u nás bude k dostání výhradně vrcholná varianta osazená přeplňovaným šestiválcem disponujícím parametry 250 kW (340 k) a 500 Nm. S manuálem ale tento automobil bohužel nedostanete, standardem bude osmistupňový automat.


Ohodnoťte tento článek!

1 komentář

  1. Takže TRD zaslepilo všechny ty sací otvory velkym kusem karbonu, místo malým kusem plastu. Všechny karbonové díly jsou v dolní části vozu, takže předpokládáme-li, že jsou lehčí než původní díly, tak se autu zvedne těžiště.
    Mimochodem až teď jsem si všimnul, že už to nemá 3. dveře, ale jen malý kufr. Takže shrnutí:
    – Je to menší a vyšší.
    – Slabší (myšleno v rámci doby kdy vznila, 330Hp bylo dost v 93. ale dnes je 340Hp něco, co zahanbí i auta střední třídy).
    – Oproti všem původním verzím, nemá hatchback.
    – Oproti všem původním verzím, nemá zadní sedačky.
    – Oproti všem původním verzím, ani skelet ani motor nevyvinula Toyota.

    Tohle auto je fakt špatný vtip. Udělali velký facelift a možná podvozkový tuning BMW Z4 a nalepili na to logo Supra. Jsem si jist, že fanoušci, které si Supra MKIV získala, budou tímto vývojem nadšeni…

PŘIDAT KOMENTÁŘ: