Retro

Vojenská cisterna Henschel je pýchou správných chlapů

15. 12. 2019
4

Krásná Alfa Romeo 2600 Sprint byla v 60. letech postrachem mafiánů

První Ford Focus RS před 15 lety otevřel Pandořinu turboskříňku

Svezení s Lotusem Esprit S3 (1985): Test osobnosti

24. 11. 2019
1

Listopad 89 v motoristickém tisku: Sovětské koncepty, tuning Favoritu, elektrický Trabant a úžas nad dálkovým zamykáním

17. 11. 2019
4

Honda S-MX vznikla jako milenecký azyl na kolech. Značka se tím nijak netajila

14. 11. 2019

Tatra kolem světa byla i na dnešní poměry ohromující expedice. Očekávané výsledky však nepřinesla

5. 11. 2019
2

První Prius byl drahým experimentem. Toyotě se však vyplatil

3. 11. 2019

Předválečný autobus Škoda 532 mohl změnit zavedené pořádky v hromadné dopravě. Stal se však jednou z mnoha obětí války

28. 10. 2019
1
Doba čtení: 2 minuty

Osm generací, dva evropské tituly Auto roku a miliony prodaných kusů. Taková je historie Volkswagenu Golf

27. 10. 2019

Autojeřáb AD 28 unese skoro svoji vlastní hmotnost. A to váží osmadvacet tun!

20. 10. 2019
17

Kupé Škoda 763 bylo rychlejší než auta VB. Skončilo fiaskem, přispělo však ke vzniku Favoritu

13. 10. 2019

Slušovickou Škodu 160 RS MTX posvětil samotný František Čuba. Motor měla z Lady

6. 10. 2019
5
Doba čtení: 5 minut

První ostré silniční Audi slaví 25 let. Zběsilý kombík RS2 Avant uměl přes 260 km/h

29. 9. 2019

Toyota Land Cruiser kraluje terénu už skoro 70 let. Na počátku byl zabavený Jeep

22. 9. 2019

Škoda 130 RS byla Porsche z východu. Homologaci získala nečestně a dnes je extrémně vzácná

8. 9. 2019
2

Retro duel: Škoda 100 vs. Škoda Scala aneb není litr jako litr

Retro duel: Honda Civic 1.6 SI (1985) vs. Honda Integra 1.5 (1987)

Retro: Japonská miniauta kei cars jsou fenomén. Zmapovali jsme jejich historii

28. 7. 2019
1

Citroen slaví 100 let. Je to historie plná odvážných nápadů

Citroën DS předběhl dobu. Uměl měnit světlou výšku a natáčet světla

16. 6. 2019

Fiat, nebo Lada? Honda, nebo Rover? aneb když má jedno auto několik identit

211232 / 232