Polaris slaví 65 let růstu a inovací

Společnost Polaris slaví v letošním roce 65. výročí od založení. Značka, která se postupem doby významně rozrostla a stala se celosvětovou špičkou v oboru powersports, už více než šest desetiletí pohání vášeň řidičů, těch, kteří její stroje používají pro práci, i nadšenců do outdoorových aktivit. Polaris usiluje dlouhodobě o to, aby byla její vozidla kvalitní, bezpečná a výkonná, a proto neustále přichází s inovacemi a novými technologiemi, které uživatelům usnadňují práci a aktivity v terénu bez ohledu na to, zda jezdí po písku, sněhu, vodě, po lesních cestách nebo silnicích.

Založeno v roce 1954

V roce 1954 se dva bratři a jejich nejlepší kamarád v městečku Ruseau v Minnesotě pustili do řešení problému. Jako horliví vyznavači outdoorových aktivit hledali společně lepší způsob, jak se pohybovat v hlubokém sněhu severní Minnesoty během dlouhých zimních měsíců. Šikovné ruce a vynalézavost Edgara a Allana Hetteenových a Davida Johnsona vedly ke vzniku prvního sněžného skútru Polaris, který sestavili ve své dílně. Byl to rok, kdy byla založena firma Polaris Industries Inc.

Trvalá expanze

První sněžný skútr prodali majiteli skládky dřeva za 500 $. V následujících 65 letech to byla právě ta stejná vynalézavost a dobrodružný duch, které hnaly značku Polaris kupředu a přinesly jí nespočet prvenství v oboru, ale také inspirujících nápadů.

V roce 1985 rozšířila značka Polaris svou produktovou řadu o své první ATV Trail Boss, ke kterému později přibylo i první ATV na světě s elektronickým vstřikováním – Sportsman. V devadesátých letech toto tempo nabíralo na obrátkách díky představení vodních skútrů, motocyklů Victory a originálního vozidla Polaris Ranger. Ani v obtížném období poklesu americké ekonomiky Polaris nezahálel a v roce 2007 představil model RZR. Šlo nejen o přelomový nový výrobek na trhu, ale také o vytvoření zcela nové produktové kategorie, sportovní rekreační čtyřkolky se dvěma sedadly vedle sebe.

Značka Polaris pokračovala v rozšiřování svého portfolia i nadále. V roce 2011 získala a znovu uvedla na trh značku motocyklů Indian a později v roce 2014 vytvořila svým sportovním vozem Slingshot novou produktovou kategorii a také oslavila otevření první továrny mimo severní Ameriku v polském Opole. Protože péče o zákazníka nekončí samotným nákupem vozidla Polaris, začala značka dodávat také řadu součástek, oděvů a doplňků pod dalšími značkami včetně 509, Klim, Kolpin a Transamerican Auto Parts. V loňském roce získala společnost Boat Holdings LLC, čímž své teritorium rozšiřuje také na trh rekreačních aktivit na vodě.

Co začalo jedním sněžným skútrem, se rozvinulo do více než třiceti značek a mnoha kategorií výrobků. Nové produkty značky Polaris, které už dávno nejsou určeny pouze do sněhu, si užívají zákazníci ve všech terénech a na všech světadílech.

Polaris Sportsman je průkopníkem kategorie prémiových ATV již více než 30 let, což se letos potvrzuje představením zcela prvního 140 cm širokého ATV, které má bezkonkurenční rozsah odpružení 35,6 cm. Sportsman je navržen k tomu, aby se svou automatickou převodovkou a pohonem 4×4 dobyl jakékoliv území. V roce 2020 budou tuto řadu zastupovat modely Sportsman XP 1000 S a Scrambler XP 1000 S.

Think Outside

Značka Polaris u příležitosti výročí představuje také své nové logo, aktualizované poslání, obchodní název, emblém i nový slogan – Think Outside. Myšlenka vyjádřená sloganem Think Outside, tedy spojení tradičně vynikající kvality a snahy dostat lidi do přírody s úsilím o poskytování jedinečných zkušeností a služeb novým zákazníkům, byla vždy pro značku Polaris ústřední motivací a nyní je pozváním pro další zákazníky, aby se k této myšlence připojili.

„Naši zakladatelé vyrobili první sněžný skútr, aby se mohli vydávat hlouběji do zasněžených lesů severní Minnesoty, a my po 65 let na jejich myšlenku navazujeme a nadále vkládáme tohoto pionýrského ducha do veškeré naší práce, od vývoje prvního automatického ATV a rekreační čtyřkolky pro dvě osoby po zavedení technologie Ride Command a dalších technologických řešení, která pomáhají při cestách za dobrodružstvím,“ řekl Scott Wine, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Polaris, a dodal: „Dnes nabízí společnost Polaris řadu výrobků a služeb navržených tak, aby si zákazníci mohli maximálně užít své aktivity v přírodě. Rozšíření loga o slogan Think Outsideilustruje propojení všech našich výrobků, zážitků a služeb, které nabízíme.“

Od dnešního dne se v reklamách, na internetových stránkách a sociálních sítích bude objevovat nové logo včetně sloganu. Logo se pak v průběhu několika následujících let začne postupně objevovat i v ostatních oblastech včetně výrobků, které v tuto chvíli nesou samostatné logo Polaris, na budovách a dalším značení.

Ohodnoťte tento článek!
Sdílejte

PŘIDAT KOMENTÁŘ: