Opel Insignia GSi dostala bi-turbo diesel a praktičtější variantu kombi

  • Opel rozšiřuje nabídku verze GSi o kombi a bi-turbo diesel

  • Diesel má výkon 210 koní a točivý moment 480 Nm

  • Ani u dieselu nechybí standardně čtyřkolka a automat

  • Kompletní řada GSi se představí na autosalonu ve Frankfurtu

Na autosalonu ve Frankfurtu se představí Opel Insignia GSi nejen ve verzi liftback s přeplňovaným benzinovým dvoulitrem, ale rovněž ve verzi kombi (Opel ji označuje jako Sports Tourer) s dvěma turby přeplňovaným turbodieselem. Motor má výkon 154 kW (210 k) v 4000 min-1 a točivý moment 480 Nm od 1500 min-1.

Insignia GSi Sports Tourer s dieselem akceleruje na 100 km/h za 7,9 sekundy a rozjede se na 231 km/h. Automobilka uvádí kombinovanou spotřebu 7,3 litru na 100 km. Stejně jako benzinový liftback i naftový kombík má pohon všech kol s vektorováním točivého momentu a osmistupňový automat s řazením pádly pod volantem.

Doporučujeme: Nový Opel Insignia vstoupil na český trh. Zatopit chce Škodě Superb i BMW

Diesel bude možné objednat k liftbacku a obráceně se i do kombi Sports Tourer podívá benzinový motor, který má výkon 260 koní. S ním se akcelerace kombíku zkrátí na 7,5 sekundy a Opel pojede 245 km/h. Jen připomínáme, že mezigeneračně zhubl Opel Insignia až 160 kg, což by mělo být na dynamice (a také spotřebě paliva) znát.

Také „sportovní“ Insignii GSi Sports Tourer zůstávají všechny atributy velkého kombi Opelu, takže má objem kufru až 1655 litrů a v základu mají modely GSi již adaptivní podvozek Flex-ride, dvacetipalcová kola a pořádné brzdy vpředu s kotouči o průměru 345 mm a čtyřpístkovými třmeny.

1 komentář

PŘIDAT KOMENTÁŘ: