Jeep Gladiator míří do Evropy. Těšte se na poctivý off-road s karoserií pick-up a šestiválcovým dieselem

  • Jeep potvrdil příchod modelu Gladiator na evropský trh 

  • Zatímco mimo Evropu se tento model prodává s benzinovým šestiválcem Pentastar, k nám se dostane v kombinaci se šestiválcovým dieselem 

  • Gladiator nabídne parametry 260 koní a 600 Nm 

  • Do evropských showroomů novinka dorazí příští rok 


Už během české národní prezentace Jeepu Wrangler na podzim minulého roku zaznělo, že se k nám bude dovážet také nový pick-up Gladiator. Teď automobilka tohle rozhodnutí potvrdila a zároveň upřesnila parametry evropské varianty. Těšit se máme na poctivý off-road navíc osazený poctivým motorem. Pod kapotou sice nebude benzinový šestiválec Pentastar, o šestiválec ale nepřijdeme.

Jeep bude dávat do evropského provedení pick-upu Gladiator vznětový šestiválcový třílitr. Jeho parametry jsou 191 kW (260 koní) a 600 Nm, což fakticky znamená, že se tento model stane nejvýkonnějším terénním pick-upem na trhu. Tedy pokud do příštího roku Volkswagen neposílí svou vrcholnou verzi modelu Amarok, která má 190 kW (258 k) a pokud s nějakou takovou změnou nepřijde Mercedes, jehož třída X je také naladěná na 190 kW (258 k). Pro zajímavost, mimoevropský benzinový Gladiator má 210 kW (285 k) a 347 Nm.

Nový Jeep Wrangler oficiálně dorazil na český trh. Vypadá stejně a jezdí lépe

Na detaily týkající se dynamiky si musíme ještě počkat, jinak je jisté, že Gladiator nabídne vše, co známe od modelu Wrangler. K dispozici budou verze Sport, Overland a Rubicon. Nechybí redukce, ochrana podvozku, nápravy Dana, ani možnost odpojit stabilizátory u nejdrsnější varianty Rubicon. A samozřejmě i v případě Gladiatoru bude možné sundat z vozu různé části karoserie včetně dveří.

Cenu zatím Jeep neprozradil. V aktuální tiskové zprávě pouze zmiňuje zahájení prodeje na evropském trhu v příštím roce.


Jeep Gladiator míří do Evropy. Těšte se na poctivý off-road s karoserií pick-up a šestiválcovým dieselem
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 1 hlas/ů

2 KOMENTÁŘE

    • Proč by jako s naftou měl být problém? Navíc u takového auta je důležitější kroutící moment jak výkon.

PŘIDAT KOMENTÁŘ: