Galerie: Připomeňte si všechna auta seriálu Gymkhana. Prvnímu stačilo „jen“ 540 koní

TIP Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

TIP Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

  • Ken Block brzy vypustí do světa už desátou Gymkhanu 

  • Letos to je zároveň už deset let od momentu, kdy byla zveřejněna první Gymkhana 

  • V prvním videu se představilo také nejslabší auto. Subaru Impreza WRX STI mělo „pouze“ necelých 540 koní 

  • Nejnovější desátý speciál jich má téměř dvakrát tolik 

Ken Block představil nový speciál pro jubilejní desátou Gymkhanu. Je to hrozné, jak ten čas letí. První Gymkhana se na Youtube objevila téměř přesně před deseti lety a tehdy rozhodně nikdo netušil, co způsobí. Kromě mnoha navazujících dílů, ve kterých se představil samotný Ken Block, se objevila spousta dalších napodobenin s nejrůznějšími jinými automobily nebo třeba s tahačem.

Právě desáté výročí a moment oznámení nového auta pro Gymkhanu 10 je dobrou příležitostí připomenout si, na čem Ken Block začínal. První dva díly totiž byly natočeny se Subaru Impreza WRX STI, přičemž šlo zároveň o auta s nejnižším výkonem, jaká se kdy před kamery postavila. V případě toho prvního stačilo „pouze“ 395 kW (537 koní), druhé STI mělo výkon zvýšený na 421 kW (573 k). Následovala éra závodních Fordů s výkony nad hranicí 600 koní a celé to korunoval Mustang naladěný na 630 kW (857 koní). Všechny speciály připravené pro Gymkhanu najdete výše v galerii. Nejnovější Ford F-150 je to nejsilnější, co se v rámci Gymkhany kdy představilo.

Ken Block ukázal nové auto. V Gymkhaně 10 usedne za volant Fordu F-150 z roku 1977

Mimochodem, je opravdu velmi zábavné porovnat první díl s tím dosud posledním. Zatímco před deseti lety stačilo k zaujmutí publika prosté driftování na větší ploše proložené driftováním v hale, v devítce už Ken Block driftuje před projíždějící lokomotivou nebo kolem Fordu F-150 zavěšeném na vrtulníku.

První Gymkhanu starou deset let si můžete připomenout na videu níže:

Ohodnoťte tento článek!

PŘIDAT KOMENTÁŘ: