Hans (neregistrovaný)
Lidí si myslí, že když se na hlavních tratích jezdí až 160km za hodinu, že by se mohlo stejně jezdit i na dálnici. Vážení, to je těžký OMYL!!! Zatím co na dálnici se jezdí na eozhled, na každé trati jede strojvedoucí NA SIGNÁL!!! To znamená, že když chcete na dálnicích jezdit 160, musí se všechny pruhy oddělit svodidly a co 1 km uzavřít závorou se signálem! A pokud by byl příslušný úsek volný, otevřel by se řídící tento úsek s povolenou rychlostí 160. Samozřejmě by musel počítat s tím, že po 1 km bude zase stat u závory, a čekat, až mu signál dovolí vjezd!!! Pro vaši představu to asi takhle funguje na železnici! Takže vážení řídící, uvědomte si, co vlastně chcete!!! Jet na rozhled 90, nebo na každém kilometru čekat u semaforu na zelenou, která vám umožní jet těch 160??!!
Martin (neregistrovaný)
Pleteš si jablka s hruškama. :-) Ale podle tvého názoru jsi jedne z těch co na silnici překáží.