Názory k článku Závodní speciál Tatra T603-2 B5 v roce 1966 vyškolil západní konkurenci ve vytrvalostních závodech
emil
(neregistrovaný)
14. 6. 2020 14:16
a jak nakonec Tatra dopadla. Na hradě jednomu s krátkými nohavicemi smrděla ...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
standa
(neregistrovaný)
15. 6. 2020 9:18
z Vás, neboli z Vašeho příspěvku přímo vyzařuje nenávist.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
adolf koněv
(neregistrovaný)
18. 6. 2020 15:28
uz jen to ze jsme neumeli vyrobit zavodni pneu dost svedci o te promrhane dobe ve ktere nas komousi 40 let dusili.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Miroslav
(neregistrovaný)
14. 6. 2020 18:00
V roce 1966 jsem je viděl jezdit v Brně na mistrovství Evropy cestovních vozů. A málem tam vyhrály, dokázali ji porazit jen jezdci z Rakouska s vozem Ford Cortina Lotus.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jiří Procházka
(neregistrovaný)
14. 6. 2020 20:36
Pár chybiček v článku je, ale jinak si autor článku aspoň něco našel a přečetl. Jen si mohl všimnout, že v jedné větě nechá Zdenka Čechmánka v roce 1965 vypadnout v posádce s Josefem Chovancem (Chovanec jel s Bohuslavem Stiborkem a opravdu vypadli) a ob větu dále nechá Čechmánka s Aloisem Markem dojet na 4. místě v kategorii GT v tom samém ročníku (což je správně). Co je největší chyba je, že T603 B5 byly v nejúspěšnějším roce 1966 žluté s černými kapotami. Oranžové byly až zmiňované modernizované v roce 1967.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Stanislav Hajdušek
(neregistrovaný)
15. 6. 2020 14:05
Souhlasím,je to kus krásné a úspěšné tatrovácké historie a chtělo to od autora pečlivěji načíst fakta. Jinak za mne dobrý.
Posádky v roce 1967, kategorie B5, barva oranžová- černá
Stanislav Hajdušek,z.m.s Alois Mark, z.m.s Adolf Veřmiřovský, Tatra č. 5 (první zleva)
Jiří Pělucha, Zdeněk Čechmánek, Josef CHovanec Tatra č. 4 (prostřední )
Jindřích Kysučan , Bohuslav Stiborek, Julius Randýsek č. 3
Fotky použity ze závodu "Štramberský okruh" 1967 a Nordschleif Nurburgring
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat