Ja bych ty hajzly hnal. SUV mam proto, ze rad jezdim do hor. Nemuzu mit 4 auta - jedno do mesta, druhe do hor, treti na dalnici a ctvrte do rezervy, kdyby mi nekdo vypustil kola. Pokud by mi nekdo vypustil vsechna kola, kompresor, ktery si vozim, by je nedokazal vsechna nafouknout, nestacila by mu baterka. Rezerva je jak kolecko ke kocarku, samozrejme jenom jedna. To by byl dost pruser, musel bych zavolat odtahovku. Jak uz se v clanku pise "byl by to dalsi poradnej diesel do centra". Nekdo si mysli, ze bych pak mel tyhle takzvane "ochrance prirody" radsi? Uz takhle je nemam rad, ovsem jak vidim, jsou to horsi vypatlanci, nez jsem si myslel.

Tahle individua sice jsou extremisté na hraně terorizmu (ono vlastně i za ní), ale prakticky vzato jsou sice elektromobily od města podstatně lepší, jakékoliv, ale že by byly bezemisní, to skutečně těžko. Jestli, čistě náhodou, zrovna tohle není ta hlavní demagogie. Za co z toho konkrétně tihle experti bojují netuším.

Jo a taky by mě zajímalo, odkdy vypuštění pneumatik znamená "poničení". Celkově je ten text v duchu jeden za osmnáct (aktivisté), druhý za dvacet bez dvou (autor článku), pardon.