666 (neregistrovaný)
" Po šesti letech tak nemusí být nájezd 250 až 300 000 km vůbec nic neobvyklého. Pokud má ale auto za sebou jasnou servisní historii, vlastně se není čeho bát." Pří plánované životnosti 8 let a cca 300 kkm se není čeho bát. Potom už jsou jenom samá pozitiva a sociální jistoty. Kdo by si kupovat provařený firemní krám, když je dostatek alternativ?
Zájemce o VW Passat (neregistrovaný)
Dobrý den, chtěl bych se jen na něco zeptat. V článku píšete, že "Otravný systém stop/start se dá softwarově obejít, abyste ho nemuseli vypínat po každém nastartování." Je to tedy v reálu opravdu možné, a jak se to dá udělat? Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Roman Mašek (neregistrovaný)
Mám passata b7 103kw ročník 2012 jsem maximálně spokojenej. Nízká spotřeba... pohodlí. Mam aktuálně najeto 180000km a kromě běžného servisu (olej, filtry, brzdy ....) jsem měnil jednu tyčku stabilizatou. ... km mám původní, kupoval jsem predvadecku. U mně za jedna.
Cumprcampr (neregistrovaný)
Mam passat ma B8 Dsg6 110kw, v dubnu to bude 4 roky co jsem jej kupoval, najeto 190tis a jediná oprava byl blinkr led pásek v zrcátku. Jako auto pro rodinu, práce, za mně dobrý jen jezdím.Co se motoru týče, tak 110kw 2.0 je dobrá volba, samozřejmě nestocenka, zádne auto neslouží do nekonečna. Na stare B6 jeste bez Dpf bylo 370tis když šla na prodej a motor vse puvodní, menil se pouze výměník a to ještě v záruce.
Jirka (neregistrovaný)
Přes diagnostiku se to vypíná. Start-Stop má nastavení, že jakmile je venku víc jak mínus 35 tak se sám vypne, takže se tomu řekne, že venku je mínus 35 permanentně a člověk to už nemusí furt vypínat. Mám to na Passatu B7 Variant, r.v. 2013, motor 1.6 TDI.
kikiriki (neregistrovaný)
Ojetý prasák 2,0 téééédéééííííáá! zatížený velkým podvodem, který předtím nový nafasoval nějaký prodejce ponožek na zvýšení společenské prestiže??? To je žert? To vypadá spíše na reklamu, protože tyhle modly se v bazarech už vrství na sebe a vedle v De to už nikdo nechce ani zadarmo.
Libor (neregistrovaný)
Naprostý souhlas.Koncerny s motorem 2.0 Tdí jsou plné bazary a koupit např.Audi A3 s normálním benzínem je docela problém.Na 100 prodávaných aut je 95 na naftu.Jsem docela zklamaný a budu muset koupit jinou značku kde je výběr motorů na benzín větší.Ojetý nafťák fakt nechci.Je to jen kupa problémů a nakonec vyhazov z emisí.Přitom nafta je dražší než benzín.Řada benzínových motorů má spotřebu jen trochu vyšší než naftový motor.Ta úspora tam vlastně žádná není.