Názory k článku Test ojetiny: BMW X5 (E70) může být hodně drahá legrace
Radex
(neregistrovaný)
17. 7. 2018 11:32
Auto Esa? Děkuji, nechci!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Igor
(neregistrovaný)
21. 2. 2019 11:06
a este ste zabudli na retazovy rozvod ktory lubi klaknut uz niekedy pri 170k km a to preto ze sa setrilo na materialy a tiez neprida ten long life servis
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Peter
(neregistrovaný)
29. 7. 2021 22:18
Hmm toto písal zjavne "nezaujatý" človek.
Zjavne si myslíte že každý čo má X5 jazdí do autorizakov.
Čistenie DPF stojí 70€. Takže načo by som kupoval nové ?
A servisné náklady niesu také ako tu píšete.
Áno nápravy sú drahšie ale ktoré SUV nemá drahšie nápravy ?
Servis vozidla by som prirovnal skôr k stovkám € a nie k tisícom keďže tie ceny dielov niesu až také drahé ako to tu opisujete Každý normálny človek s cca 12 ročným autom nebude predsa chodiť do autorizakov kde ťa odrbu a ani ten daný diel nevymenia (osobná skúsenosť)..
A to že výrobca nepredpisoval výmenu oleja v prevodovke je jedno aj tak 90% ľudí ten olej proste menilo ako na každom aute s automatom...
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat