Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Test ojetiny: Audi A6 gen. C6 (typ 4F) má silné stránky, ale i nemálo rizik. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Jindra
(neregistrovaný)
28. 11. 2016 13:58
Máme A6 Avant 4F 2.7TDI 132kW BPP Manuál, bez DPF, sport. podvozek (ne vzduch, 3-ramen. volant, červené tlumiče) r.v. 2006, koupeno v DE při 210.000km, dva předchozí majitelé. Nájezd ca 40.000/rok pravidelně hlavně dlouhé vzdálenosti, nejkratší tak ca 40km. Dnes 375.000km, v motoru měněna pouze škrtící klapka (orig. VDO 235€) a dvě žhavicí svíčky (4 další zatím nejdou povolit :), ale chtěl jsem je vyměnit jen preventivně. Řetězy, spojka, zatím vše ok. Olej 5W-30 nebo 5W-40 SHELL, co tam naleju, to po 15.tis zase vyleju. Co se podvozku týče - mezi 300.000 a 350.000 postupně výměna komplet předních ramen a tlumičů (Lemförder + SACHS 960€, nebyla to nutnost, ale chtělo to už :), ložiska v předu (SKF 3.400Kč) a 4x silentblocky (zn. a cenu teď nevím). Kotouče + destičky v předu ATE 5500Kč, vzadu ATE 3.500Kč. Letos jsem měnil stahovací mechanismus okýnka čidiče (orig. díl u AUDI 3.200Kč, dá se to zvládnout i doma).
Interiér - v klimatizaci se zasekávají klapky, zlobí zámek u dveří kufru, oloupaná tlačítka v ovládání MMI na středovém tunelu, otoč. přep. světel, tlačítka stahování okýnek. Kolem světel a SPZ na dveřích kufru jsou puchýřky v laku, jinak celkově žádná rez. Tohle řekl bych že na ten nájezd a stáří a 0 dní v garáži je OK.
Hodně spolehlivá kára, nikdy nás nenechala nikde stát, hlavně ne daleko od domova. Motor při <10°C po startu hlučnej, řetězy ale nechrastí. Pomalu se ohřívá. Tak 15 - 20km to chce opravdu opatrně s plynem. Pak už je zvuk OK a i docela pěkně zní. Za celou dobu se akorát letos v srpnu stalo, že se motor po startu hodně rozklepal, tak jsem to chcípnul (v lese v Tatrách, žádnej GSM signál), po dvou pokusech zase nastartoval. U AUDI v Popradu nic nenašli, od tý doby nic, startuje pořád stejně v létě nebo v zimě. Po Dynamika asi jak 2.0TDI v Passatu nebo Golfu. Spotřeba ca 6,5 - 8l, v ČR tankuju Benzina Verva Diesel.
Plánuju na jaře preventivně vyměnit takovou tu bižuterii v předu na bloku motoru (řemeny, vodní pumpa). Dokud se nevysype motor nebo převodovka, tak nic jinýho nechci, možná tak 3.0TDI :)
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM