Petr
(neregistrovaný)
1. 9. 2016 12:08
Je to dobrý
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout - Autobible.cz
(neregistrovaný)
4. 9. 2016 13:59
[…] Doporučujeme: Test ojetiny – Audi A6 (C6) má silné stránky, ale i nemálo rizik […]
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Venca
(neregistrovaný)
13. 9. 2016 10:29
Xenon 4500,- BiXenon 12500,- Přední kotouč Textar 1600,- Brzdové desky 1300,- Sada ramen na př. nápravu 12500,- Sada ložiska kola SKF 1500,- Tyčka stabilizátoru 300,- Žhavící svíčka 250,- Sada rozvodů 10500,- Uložení motoru 2200,- kus Lambda 2100,- Komplet spojka 14000,- Sada na výměnu oleje v automatické převodovce 5500,- Chladič vody 3500,-
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
4. 10. 2016 11:02
Máme A6 Avant s převodovkou Multitronic r.v. 2011, najeto 210tkm, pravidelné výměny oleje, servis AUDI, řadí bez nějakých problémů. Co jsem zjišťoval, tak byla upravena konstrukce převodovky a novější by měly být spolehlivější. Ale chce to důsledný servis.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jindra
(neregistrovaný)
28. 11. 2016 13:58
Máme A6 Avant 4F 2.7TDI 132kW BPP Manuál, bez DPF, sport. podvozek (ne vzduch, 3-ramen. volant, červené tlumiče) r.v. 2006, koupeno v DE při 210.000km, dva předchozí majitelé. Nájezd ca 40.000/rok pravidelně hlavně dlouhé vzdálenosti, nejkratší tak ca 40km. Dnes 375.000km, v motoru měněna pouze škrtící klapka (orig. VDO 235€) a dvě žhavicí svíčky (4 další zatím nejdou povolit :), ale chtěl jsem je vyměnit jen preventivně. Řetězy, spojka, zatím vše ok. Olej 5W-30 nebo 5W-40 SHELL, co tam naleju, to po 15.tis zase vyleju. Co se podvozku týče - mezi 300.000 a 350.000 postupně výměna komplet předních ramen a tlumičů (Lemförder + SACHS 960€, nebyla to nutnost, ale chtělo to už :), ložiska v předu (SKF 3.400Kč) a 4x silentblocky (zn. a cenu teď nevím). Kotouče + destičky v předu ATE 5500Kč, vzadu ATE 3.500Kč. Letos jsem měnil stahovací mechanismus okýnka čidiče (orig. díl u AUDI 3.200Kč, dá se to zvládnout i doma).
Interiér - v klimatizaci se zasekávají klapky, zlobí zámek u dveří kufru, oloupaná tlačítka v ovládání MMI na středovém tunelu, otoč. přep. světel, tlačítka stahování okýnek. Kolem světel a SPZ na dveřích kufru jsou puchýřky v laku, jinak celkově žádná rez. Tohle řekl bych že na ten nájezd a stáří a 0 dní v garáži je OK.
Hodně spolehlivá kára, nikdy nás nenechala nikde stát, hlavně ne daleko od domova. Motor při <10°C po startu hlučnej, řetězy ale nechrastí. Pomalu se ohřívá. Tak 15 - 20km to chce opravdu opatrně s plynem. Pak už je zvuk OK a i docela pěkně zní. Za celou dobu se akorát letos v srpnu stalo, že se motor po startu hodně rozklepal, tak jsem to chcípnul (v lese v Tatrách, žádnej GSM signál), po dvou pokusech zase nastartoval. U AUDI v Popradu nic nenašli, od tý doby nic, startuje pořád stejně v létě nebo v zimě. Po Dynamika asi jak 2.0TDI v Passatu nebo Golfu. Spotřeba ca 6,5 - 8l, v ČR tankuju Benzina Verva Diesel.
Plánuju na jaře preventivně vyměnit takovou tu bižuterii v předu na bloku motoru (řemeny, vodní pumpa). Dokud se nevysype motor nebo převodovka, tak nic jinýho nechci, možná tak 3.0TDI :)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš
(neregistrovaný)
10. 2. 2018 23:53
Nechci se sem cpát jelikož mám vw passat variant b5.5 3bg 2.5tdi v6 s multitronikem a čtyřkolkou od audi najeto 242 tisíc v mém vlastnictví necelých 8 tisíc se zjištěním že v multitronicu torsenu a ani v diferenciálu nebyl měněný olej, už asi dva tisíce kilometrů olej vyměněn v multitronicu byl téměř jako vazelína ale teď šlape všechno věž problémů což je divné když píší životnost multitroniku asi 100 tisíc. Díky za možnost příspěvku
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vlasta
(neregistrovaný)
20. 11. 2018 15:41
Pokud to mas ve ctyrkolce, tak tam nemuzes mit multitronic. Ten se daval pouze do predohrabu.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petras
(neregistrovaný)
27. 6. 2018 21:34
A6 je na cesty po Evropě nejlepší kočár
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bob
(neregistrovaný)
5. 10. 2019 16:08
vířivé klapky v sání za 3500,- ????? dobrej joke.
Jedna stojí kolem 8tis, takze 16tis za obe cca.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honza
(neregistrovaný)
23. 3. 2021 9:10
Asi myslel sadu na repas. Já kupoval tu nejdražší. Cca 6500,-
Většina dílů originál Audi, a zbytek dílů(které Audi neprodává, aby nešla udělat kompletní repase, a člověk musel nakonec koupit celý nový drahý díl) je kvalitní druhovýroba. Takže za 6500,- jsou jako nové. Původní zbyde pouze nesmrtelný obal. Osičky včetně pouzder, klapky, kloubová táhla, a těsnění jsou nové.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
8. 4. 2022 7:49
Já ji kupoval za 1700Kč 3500Kč staly obě ,
AGR stal 1700Kč
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honza
(neregistrovaný)
3. 3. 2020 20:06
Pohodlná je A6 Avant, mám 2,7.Nicmeme je třeba servisovan včas. Rozvody v Auto Jarov v Praze stojí od 80 do 100Tisic.Treba.Nelekejte se ale. Tyhle věci dělejte u zneho, třeba garazisty šikovného a vyjde vás jeden řetěz ca. 1500Kc a podobně kladky. Počítají slevy u prodejců ca. 60%co mají automechanici. Práce ca. 12h, to je pravda, ale zas je klídek. Pokud auto jezdí ale jen dálnice, ne tedy brzda plyn ve městě, může rozvod vydržet také 450000Kma seveleni neuslysis.
Vymena oleje a oleje v převodovce je ale nutná, aby byl stále v podstatě nyvy a v převodovce nekrupickoval. To by pak lehla. Kupujte filtry od Mana, tedy draši, jinak nenastartujete. Prostě kvalitnější věci. Není to Octavka. Motor má hladinu 8,5L oleje a lejte nejlépe Castrol.5w30 Ten je nejkvalitnější. Přidávejte do nafty občas za 180Kc u pumpy látku na čištění filtrů, pomůže to hodně, a také čistič vstriku.. Tím motor držíte v kondici.
Při nákupu dbejte kolik lidí auto mělo a hlavně bez servítky auto nebrat. Obejdite AAA, ESA AUTO a jiné větší bazary kde Vám nabízí lehce schvalitelnou půjčku na vůz, z počátku za dobrý úrok ale pak zjistíte 14%rocne. Dostanete nový technická, což je špatně.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat