Funkce Autopilot, kterou mnozí mylně považují za první autonomní systém řízení vozu, se dočkala dalšího omezení. Poslední aktualizace nedovolí systému překračovat rychlostní omezení na obousměrné silnici a častěji vysílá vyrování, pokud řidič nedrží volant. V případě vypnuté funkce Autosteer lze stále nastavit vyšší rychlost. Vůz pak funguje v režimu s adaptivním tempomatem a ručním řízením.
Doporučujeme: Smrtelné nehody Tesly připomněly, že její „Autopilot“ vážně není autopilot
Doposud funkce Autopilota se zapnutým samočinným zatáčením dovolovala překračovat aktuální rychlostní omezení na neoddělené obousměrné silnici o 5 mil za hodinu (o 8 km/h), ale to už nyní možné nebude. Pokud jde o oddělenou dálnici, té se omezení netýká, samotný Autopilot pak funguje v rychlostech do 90 mil za hodinu (do 145 km/h).
Tesla postupně funkce asistentu Autopilot omezuje, mnohdy k velké nevoli majitelů, kteří si zaplatili za původní provedení a nyní jim byla automaticky nainstalována nová, přísnější aktualizace. Jenže Tesla chce především předcházet případům, kdy se řidiči na systém částečně autonomního řízení spoléhají až příliš.