Zimní přestávka končí, na D1 se opět začíná pracovat. Znovu se můžeme těšit na mnoho rekonstrukcí prováděných najednou, což bude v praxi znamenat (opět) velký počet kolon. Určitě už jste v tomto kontextu někdy snili o nějakém řešení, jak vyzrát nejen na beznadějně ucpanou dálnici D1. To řešení se jmenuje Hum Rider.
Doporučujeme: Luxing iStar LSEV se tváří jako Mercedes. Výkonem 1,2 kW nestačí ani na startér z CLA
Zdánlivě obyčejný Jeep Grand Cherokee prošel vskutku důkladnou přestavbou. Specialisté ze společnosti a2zfx (ta má mimo jiné na svědomí třeba také Mini s plechovkou Red Bull „na zádech“) připravili zcela nový hydraulický podvozek, který na pokyn tlačítka zvedne vůz téměř o dva metry. Zároveň se rozšíří rozchod kol na obou nápravách. Myšlenka je jednoduchá — po extrémním zvednutí podvozku můžete jezdit s tímto Jeepem přes ostatní auta.
Je jasné, že taková úprava Jeepu Grand Cherokee je velmi složitá. Demonstruje to třeba přítomnost více než devíti metrů hydraulického vedení, protože hydraulika má kromě samotného zvedání na starost třeba i pohon kol. Přirozeně se také dramaticky zvýšila hmotnost. Grand Cherokee s chůdami váží 4,1 tuny.
Doporučujeme: Na prodej je dieselová apokalyptická motorka s pohonem obou kol. Máte zájem?
Jestli se teď těšíte, jak budete v létě vesele nadjíždět ostatní nevěřícně stojící auta, musíme vás zklamat. Nejde o nic, co by mělo zamířit do prodeje. Vůz vznikl coby nástroj na upoutání pozornosti. Společnost Hum takto propaguje své produkty, díky kterým i stará auta dostanou moderní funkce typu diagnostiky přes chytrý telefon, upozornění na překročení nastavené rychlosti nebo vyhledání automobilu.