Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Retro: Tatra 700 byla ve své době nejrychlejším českým autem. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Ctibor Veleba (neregistrovaný)
Chtěl bych upravit údaj o počtu vyrobených kusů. Těch bylo pouze 64 včetně šesti prototypů. Po ukončení produkce v Příboře byly poslední kusy kompletovány přímo v mateřské firmě v Kopřivnici. To už byla inovovaná karoserie v zdních partiích včetně nového interiéru. Přístrojová deska z kořenového dřeva byla zaměněna tzv. stříkaným sametem. Byl také dokončen vývoj ABS, bohužel bylo jíž pozdě, tehdejší ředitel Škody Plzeň Soudek, kam Tatra zela nesmyslně v té době spadala výrobu T.700 ukončil. V zápětí byl tento nýmand 23. února 1999 z funkce generálního ředitele odvolán, léč výroba sedmistovek už obnovena nebyla...