Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Retro: Tatra 700 byla ve své době nejrychlejším českým autem. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
juráň Svatopluk (neregistrovaný)
Jo TATRA, co malý kluk v začátku 50 letech měl otec TATRU 52 TYP TAXI. Spolehlivější a pohodlnější auto jsem neznal v té době. Otec před T-52 měl Škoda superb a taky na dřevoplyn. Byl to zážitek, když otec pod kotlíkem který byl v kufru zatopil a jeli jsme na chatu k Hostýnu. Superb měl problémy z brzdami, malé bubny a když se sjely kopce Troják, Tesák a Hostýn tak v pondělí škodovka do opravny na výměnu brzdových obložení. Vzhledem k tomu, že jsem závodil na motocyklu a otec mě podporoval, v daném okamžiku když nám soudruzi chtěli odebrat chatu, otec ještě stihl tuto prodat a koupili jsme Volhu 21. psal se rok 59. S tímto vozem jsme najeli snad milion km bez problému a velmi pohodlně. Později jsem koupil od staršího pána Tatru 57 pologabriolet. Dodnes mě mrzí, že jsem ji prodal. Nastala éra ale Tater, měl jsem 603, a všechny typy Tater 613. Stavil jsem si domek a tak hodně věcí jsem prodal-vyměnil za cement a cihly!!! Nyní mám veterány hasič.Škoidu 206 z roku 1928 vyhledávanou k oslavám výročí hasič.sborů a Tatru 805 skříň rovněž hasič. Taky rozdělané 3 Volhy 21 na renovaci. Po 70-tce to jde už pomalu. Nemohu zapomět na vozy Tatra a taky Volhy 21 bez kterých bych jako veteránista nemohl být. Co likvidovali a podíleli se na zániku Tatry jsou motorističtí zločinci. Četl jsem, že rusové chtějí obnovit výrobu Volha 21. Přeji jim to aby se to uskutečnilo. Motorismu zdar!!!