Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Retro: Tatra 700 byla ve své době nejrychlejším českým autem. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Mira ze Zlína (neregistrovaný)
Základ sice byl starý 22let, ale zas tak špatný základ to nebyl. Třeba obsencí motoru v přední části spolu s dlouhou kapotou to bylo velmi bezpečné auto s deformační zonou, kterou technologicky "vyspělé" auta musí dohánět složitou konstrukcí a drahýmy materiály. Problém byl s elektrikou, tam zaspal celý východní blok a bráno kolem a kolem, ani západní automobilky neměly na to aby elektronické systémy vyvíjely samy, ale všechny je nakupují u specialistů jako je Wabco, Valeo, Bosch a podobně. Tatra tyto vazby na západní firmy neměla. Tatra byla ve špatném segmentu - reprezentativních vozů - a v té době po revoluci prostě kdo neměl západní auto, ten nebyl nikdo. V té době nebyla ani nostalgie po socialismu, ani jejelo retro. tatře zbala jen vláda jako zákazník, T613, vlastně nikdy jiné zákazníky neměla. A vláda ji zařízla. jednoduše kvůli tomu, že každý politik se viděl v nějakém západním autě. Můj názor je - pro vládu a všechny hloupé ministry T700 naprosto dostačovala, dovezla je z místa A do B, co tedy bylo špatně????