Antonín Bureš (neregistrovaný)
Co tady všichni brečíte nad 3 válcovými motory, tak je nekupujte. Kupte si Suzuki Ignis 4 válec atmosferický 1,2 obsah se spotřebou 4,6 lt a bez start stopu za poměrně slušnou cenu do 300 tisíc. Mám jej od dubna 2017 a plná spokojenost.
Jan Lump (neregistrovaný)
Dobrý den, velmi rád bych si přečetl článek o v současnosti prodávaných nových autech bez stop/start systému. V zásadě mi malá benzínová turba nevadí, ale nechci je se stop/startem a nevím o tom, že by to někdo prodával. Díky, JL
Ales (neregistrovaný)
Ten nesmyslnej cenovej rozdíl při testování je nepochopitelnej. Dát do testu Astru se 4válcovou 1,4 s lepší výbavou, tak jsem tam cenově pořád o 100tis míň, než ty dva v testu. Vím, že je složitý do porovnávacího testu dostat skoro stejná auta, ale pokud mám strop při koupi do půl mega, tak to nebudu srovnávat s něčím, co stojí o třetinu víc.
Blatand (neregistrovaný)
hlavně že je o čem psát, spotřeby jen papírové - ne skutečné, obvyklý 1,0 ecoboost bere přes 6 litrů. Jezdil jsem s FIAT 127 před 30 lety taky za 6 litrů. Že ASTRA nemá adaptivní tlumiče je poměrně jedno, jízdní vlastnosti jsou příkladné a náskok FOCUSe je sražen příplatkem ca 200.000 na kupní ceně. Mimochodem - tento rozdíl nižší spotřeba nevyrovná, při ceně benzínu 36.000 Kč/ rok při 6litrech a 30.000,- při 5litrech je návratnost investice je zhruba 20 let.