Vlákno názorů k článku Srovnání šesti nosičů jízdních kol: Cena není všechno od Jiří - Mám zakoupený Peruzzo Pure Instinct 4. Při prvotnín...

Jiří (neregistrovaný)
Mám zakoupený Peruzzo Pure Instinct 4. Při prvotnín náhledu působí trochu křehce. Diskutabilní je i vedení kabelů, které by mohly být v rámu a ne připevněny tou nejlevnější elektrikářskou stahovací páskou k rámu. Dále jsem nepochopil funkcionalitu dodaného držáku na SPZ, pozn. Když tam dáte standardní držák SPZ a značku, již plně nezklopíte zadní světla. to je špatné. Proto je třetí SPZ napevno uchycená k nosičí je v tomto případě předmětná. Sklápění zadních světel je jednoduché. Uchycení na nosič je jednoduché. Trochu budete laborovat s držáky jednotlivých kol (na začátku). to má trochu lépe vyřešené severská značka (-cena). Kvituji bezpečnostní pásky pro dodatečné uchycení k pátým dveřím, v mém případě je chytám k ližinám příčníků na Peugeot 807. Nosič je pak pevný. Po naložení 4 kol jde sklopit. Mám svyslé zatížení na čep 90kg, takže s váhou problém není. Na VW Caddy nejdou otevřít páté dveře!( tažné na čepu). Přidaný zámek vypaná směšně, ale fci plní. Dokupoval jsem zamykací zámky na otočné držáky (tuším M8) se stejným klíčem (to má taky Th..le lepší, jeden klíč na držák na kouli i na kola) to je moje recenze
Emil (neregistrovaný)
Ramecek k RZ prilozeny vyrobcem slouzi pouze k nalepeni nalepky. U nas tedy nepouzitelne. Poznatek se standartnim rameckem mam stejny, RZ mam uchycenou dvema srouby skrz bez ramecku a problem vyresen. S kabely jsem si musel taky chvili hrat. A bez stabilizacnich pasku bych si ani netroufnul jet. Mam je chyceny za bocni hrany patych dveri a nosic se ani nehne.