Polovodic (neregistrovaný)
Klasicky jako vždy spousta chyb a nepřesností. Asi jsem přehlédl povolené svislé zatížení které je max. 50 - 60 kg na kouli dle výrobce takže hmotnost držáku + kola, při nehodě vám to pojišťovna spočítá. Spousta lidí si koleduje s padělky třetí RZ !!!! Pozor flastr a zákaz řízení jak je uvedeno.
Petra (neregistrovaný)
Každé auto má svislé zatížení zapsáno ve velkém TP, dále by mělo být vylepeno štítkem v okolí zavazadlového prostoru, a ještě je štítek přímo na tažném zařízení. Většina aut menší a střední třídy mají zatížení S 50kg. Takže pokud nosič váží 25kg a svislé zatížení máte S 50kg, můžete na nosič naložit max 25kg. Dejte na to pozor, hlavně v Rakousku.
Emil (neregistrovaný)
Tak hele ty kuse hovězího. ;-) Protože paměť mám děravou, dal jsem si tu práci: Svislé zatížení je uvedenov TP (řádek č.17). Osobně mám 75kg. Vozidlo Citroen C5 2006, takže žádný namistrovaný SUV. ;-) Moje kolo 12kg, manželky kolo 12,7kg, dětské kolo 24" 12,6kg, dětské kolo 20" 7,9kg, nosič 19kg. To mi vychází lehce přes 64kg. Něco mi říká, že se vejdu i když děti dorostou. ;-)
Emil (neregistrovaný)
Jen pro úplnost, vlastním Peruzzo Pure Instinct 4 a naprostá spokojenost. Pendlujeme pořád mezi městem a chatou, takže nosič je schovaný neustále v kufru a v případě potřeby jsem během patnácti minut s kolama sbalenej. Jen to sklápění je díky dýlce horší. Na ideální rovině to ještě tak nějak vychází, ale jinak jsem rád, že auto můžu přizvednout.
Emil (neregistrovaný)
Přesně tak. Alespoň před rokem, kdy jsem tohle řešil, to tak bylo. Koupili jsme nosič na poslední chvíli před dovolenou a třetí RZ už nebyla šance. Volal jsem kvůli tomu na magistrát a řekli mi přesně tohle. Dá se to dohledat i na internetu, nemluvě o samotném zákoně.
Víťa (neregistrovaný)
I já souhlasím .....Wjenzek Alfa Plus 3+1 mám ho dva roky a naprostá spokojenost jezdím se synem po závodech, najeto s nosičem cca.10000km Montáž na auto cca. 10 min. Montáž dvou kol na nosič cca. 5 min. Občas s nosičem říznu i nečekaně prudké zatáčky a sedí jak má. Dávám 10 bodů z 10 :-)
Jiří (neregistrovaný)
Mám zakoupený Peruzzo Pure Instinct 4. Při prvotnín náhledu působí trochu křehce. Diskutabilní je i vedení kabelů, které by mohly být v rámu a ne připevněny tou nejlevnější elektrikářskou stahovací páskou k rámu. Dále jsem nepochopil funkcionalitu dodaného držáku na SPZ, pozn. Když tam dáte standardní držák SPZ a značku, již plně nezklopíte zadní světla. to je špatné. Proto je třetí SPZ napevno uchycená k nosičí je v tomto případě předmětná. Sklápění zadních světel je jednoduché. Uchycení na nosič je jednoduché. Trochu budete laborovat s držáky jednotlivých kol (na začátku). to má trochu lépe vyřešené severská značka (-cena). Kvituji bezpečnostní pásky pro dodatečné uchycení k pátým dveřím, v mém případě je chytám k ližinám příčníků na Peugeot 807. Nosič je pak pevný. Po naložení 4 kol jde sklopit. Mám svyslé zatížení na čep 90kg, takže s váhou problém není. Na VW Caddy nejdou otevřít páté dveře!( tažné na čepu). Přidaný zámek vypaná směšně, ale fci plní. Dokupoval jsem zamykací zámky na otočné držáky (tuším M8) se stejným klíčem (to má taky Th..le lepší, jeden klíč na držák na kouli i na kola) to je moje recenze
Emil (neregistrovaný)
Ramecek k RZ prilozeny vyrobcem slouzi pouze k nalepeni nalepky. U nas tedy nepouzitelne. Poznatek se standartnim rameckem mam stejny, RZ mam uchycenou dvema srouby skrz bez ramecku a problem vyresen. S kabely jsem si musel taky chvili hrat. A bez stabilizacnich pasku bych si ani netroufnul jet. Mam je chyceny za bocni hrany patych dveri a nosic se ani nehne.
Zdeněk (neregistrovaný)
Při pořízování nosiče kol na TZ je třeba brát v úvahu svislé zatížení na kouli, dále celkovou hmotnost kol uložených na nosiči + hmotnost nosiče a pozor - i vzdálenost uložených kol směrem od vozidla. Tedy nejtěžší kolo nejblíže kouli a nejlehčí kolo nejdále od koule. A pozor - přeprava elektrokol - to neumožňuje každý nosič kol na TZ.
Tom (neregistrovaný)
Kdo má zkušenost s Menabo Mistral a podobnými jednoduššími typy na zadní dveře? Přední řídítka se nějak kurtují gumicukem nebo se kývou jak se jim chce (a v tom případě to vyjde že neťuknou auto? Existují ještě varianty s lištou pod kola jako Thule 9105 .. má to lišta smysl nebo je to zbytečnost? A poslední dotaz - když kola naložíte a dojedete někam na výlet, tak necháváte nosič na autě nebo ho strkáte dovnitř - myslím zda je možné nosič odcizit a tudíž ho na celodenní výlet montujete hned 2x. dík
Radim (neregistrovaný)
Pro mě není cena podstatná vůbec. Důležité jsou pro mě vlastnosti nosiče, takže si klidně koupím ten nejdražší nosič, když budu mít jistotu, že je kvalitní a kola uveze a nespadnou z něj. Na jaře jsme si koupili nový nosič z https://www.filsonstore.cz/ , protože už jsme potřebovali větší, jelikož začal jezdit na kole už i náš syn a do teď jsme měli nosič jen pro dvě kola.