Martin (neregistrovaný)
klidně se nech zaměstnat u pražských měšťáků a vyzkoušej si, jaký je to orgáč jezdit ve službě s Hyundaiem, který není schopen bez poškození ani přejet zvýšený obrubník, spotřeba jako hrom, pořád v servisu. Jestli byla volba Škoda/Hyundai, tak opravdu není o čem uvažovat.
Josef Vyskočil (neregistrovaný)
Tak se u nás hospodaří! Ministerstvu se přidělí nějaká miliarda na nákup aut. Jediným kritériem je, jak umí ministr brečet, že to nutně potřebuje. A ve výsledku v SUV s nadstandardním paketem za mega bude 150 koní 4x4 s automatem vozit staré knížky přes ulici z jednoho archivu do druhého!
Igor (neregistrovaný)
Hmm Cena je určitě dobrá a je fajn, že to vyhrála Škodovka před tou hrůzou od,, H,,. No, ale na co potřebuje archivar nebo řadový zaměstnanec úřadu a ministerstva SUV? Tomu přece musí stačit klasický osobak třeba Scala do 300000kc? Chápu vyšetřovatelé hasičů,policisty ze specializovaných útvarů, ale takhle? Jak může někdo říct, že se něco ušetří? Leda prd!
Petr (neregistrovaný)
SUV nepotřebuje nikdo. Je to nepraktické a zbytečně drahé. Vyšetřovatel hasičů, policajt z útvaru který to potřebuje by měl mít Gčkový Mercedes s kterým může dojet kamkoliv (což s SUV nemůže) a souhlasím s Vámi, řádovému úředníkovi ministerstva stačí Dacia Logan.
Eda (neregistrovaný)
A proč, úředník je placen z našich peněz a měl by s nimi řádně hospodařit. 80% obchodních zástupců nedostane větší auto jak je octavie, ale najezdí 10x tolik co úředník. Tak nevím o jaké závisti mluvíte! Tady se ukázkově plýtvá veřejnými prostředky!
Pavel (neregistrovaný)
Škoda auta..Škoda pro polovinu lidí, co s tím budou jezdit. To mi připadá, jak měšťáci v Olomouci se po parku prohánějí na Sangvejech. Je to smutný, místo toho, aby řešili problémy ve městě, raději dávají pokuty za "parkování", atd zbytečnosti. Každý by měl chodit pěšky a kontrolovat svůj rajon. "Měšťák" je čur.k, a čur.kem zůstane. S policií se dá domluvit, ale s těma zmr.ama bez vzdělání nikoliv.
Ondra (neregistrovaný)
Bez ohledu na značku vozidla, je nutná jeho údržba, aby se nemuselo neustále do servisu. Obrovská škoda, že autoškoly už nemusí učit údržbu o vozidlo, protože ono je to problém si to najít na netu, daleko jednoduší je psát kritiku jak je to strašný auto a furt v servisu, zkuste tomu i něco dát, než jen kecat o špatné kvalitě. Pokud jde o nákup vozidel pro státní služby, buďte rádi že to jde státním zaměstnancům než těm nemakačenkům. Mimo to škoda ročně vyrobí 1.5 milionů vozů, 1800 Kodiaqu opravdu neudává údaje o prodeji a ať si to přiznáte nebo ne, škoda se u nás pořád vyplatí nejvíc. Náhradní díly za rohem a opraví to i Tonda z druhý vesnice.
Bořivoj Dundálek (neregistrovaný)
Mně se líbí, jak se pořád tvrdí, že Škodovka má na autě vývar v řádu desítek tisíc a tady jde s cenou o stovky tisíc níž oproti standardní ceně toho křápu. To bude docela fuška nahnat dost hejlů, kteří ten zázrak koupí za plnou cenu, aby se fabrika zahojila. Ale za deset let bude všechno tak, jak má být. V bazarech se budou prohánět hejna postpubescentů s kšiltem dozadu a slídit po své modle.
modrý krokodýl (neregistrovaný)
Ještě bych pochopil 4x4 pro hasiče, i když nevím proč musejí mít paket PLUS. ti potřebují skočit do káry a se studeným motorem uhánět rychle někam. Ale proč musí mít knihovník nebo úředník z policejní akademie šmejd od VW za skoro 1,5 mega? To by takovým lidem opravdu nestačila FABIA? Možná v kombíku má i větší kufr na vození archiválií. Tomu, kdo tenhle kšeft navrhnul a schválil bych nechal zaplatit zbytečně vyhozené miliony ze svého. J8 doma na to nemám, tak si to nekoupím. A stát když na to nemá, tak je to jedno? Hlavně že mohu ukájet své ego rozhazováním cizího a navíc na dluh!!!
Škodovák (neregistrovaný)
Hundaisti to se zase marně vztekáte, soused vás *OSRAL na plné čáře hahahahabababbaaaabha