Petr (neregistrovaný)
Od škodovky nechci nic.Všechno je těžce ošizené.Plechy tenké jak papír,motory se sypou...Vždyť ještě neumí udělat pořádně řetězové rozvody!Jestli budou dělat elektroauta,potom věřím,že baterie bude po pár letech na vyhození stejně jak u levných elektrokol.I takový opovrhovaný a levný Opel Corsa tříválec má řetězové rozvody v pohodě na 250 tis. km a to nemluvím o Hondě Accord 2,2 nafta,kde je řetěz na věky......
Ivo (neregistrovaný)
Je to auto pěkné. Ale proč je tak velké a hmotné? To aby spotřebovalo zbytečně moc energie? Proč je zrychlení tak velké? To, aby řidič jel v režimu zrychlení a prudkém brždění s krátkou rekuperací, aby posádce bylo co nejdříve z tohoto režimu šparně? Kdo to využije na dopravní trase? Proč je k dispozici tak vysoký výkon? V praxi je to k ničemu. A ten jízdní dosah je s jednou baterií? Asi ne, ale v textu se nepíše, že jsou tam dvě, ale asi tam budou muset být, protože na jednu baterii, plně nabitou, to auto ujede reálně 264 km. Energie 83 kWh se totiž nevyužije celá, ale v reálu přibližně 66 kWh. Asi tomu nerozumím, ale smysl elektromobilty je v tom, aby byly sníženy emise. Ale tohle auto vyprodukuje více nepřímých emisí na 100 ujetých km, než malý spalovák se spotřebou do 5 litrů benzínu na 100 km. A to počítám energetický mix 50:50 (elektrická energie z OZE: elektrická energie ze spalovacích elektráren), přičemž to tak ještě ale v současné době není. Je mě to velice líto, chci, aby Škoda prosperovala, ale Japonci a Korejci elektromobilitě rozumějí více, než koncern VW. O Číně ani nemluvím.