majitel (neregistrovaný)
Prekvapuje ma neustale vypisovanie, ako sú moderné dieselové autá zlé. Ľudia však nie sú úplní tupci. Ojazdený priamovstrekový benzín URČITE nie je spoľahlivejší ako diesel. Tu sú dôvody: Turbonafta sa vyvíja niekoľko desaťročí. Súčasné diesely sú výborne diagnostikovateľné a v princípe majú len pár problémových miest: turbo, vstreky, čerpadlo, EGR, DPF. vstreky a dpf a ich stav overí za 3 min diagnostika (korekcie a popol). Ide teda skor o prilusenstvo motora - malokedy byvaju problematicke motorysamotne. priamovstrekove benziny nemaju zdaleka tak malo problemov - prepalene piesty, chladenie, EGR, karbonovanie, sviecky, a rovnako turbo. Navyse diagnostikovat benzin je daleko tazsie. Takze - ak auto s 200000 km na hrbe - tak JEDNOZNACNE je vhodnejsi DIESEL! (a este usetrim na palive)
Zbyněk (neregistrovaný)
Tomu nerozumím :-D Sám si napsal že u dieselu může odejít egr, dpf, turbo, vstriky, čerpadlo. No ano jsou to dneska už diagnostikovatelne problémy ,ale jejich oprava vyjde klidně na cenu auta. U benzínu slyšíš motor hned a nepotřebuješ ani diagnostiku a slyšíš podle běhu motoru jakej je jeho stav. Podpálený píst či jakýkoliv defekt motoru pozná člověk hned. A hlavně případná oprava nevyjde za tolik peněz jako když se objeví něco u dieselu. Benzín vyjde levněji na provoz i přes vyšší spotřebu a na nájezdu zase tolik nezáleží. Znám benziny co mají přes 300tis a běží stále skvěle. Záleží jen na výměně oleje a správného oleje :-) Tvrzení že diesel s 200k je výhodnější je úlet.
Milan (neregistrovaný)
Mel jsem 8 naftaku a ted mam 3 benzi a prvni plyn auta si opravuji sam a nejen sobe a pokud maj lidi malo penez tak jim naftu nedoporucuji nafta neni pro chude lidi a ty dnesni a 10 led sped uz vubec. Turbo benzin z primim strikem uz je na tom podobne. Plyn to je nejlevnejsi provoz ale jsou tam starosti. Nejlepsi volba pro chudaka je benzi akmosfera nejlepe mpi. Hlavni duvod hudak malo najezdi mpi akmosfera je nejlepsi volba nejmenší servis a ze bude o 2 az 3 litri brat vic je nejmensi zlo.
Vlada (neregistrovaný)
:-) dneska si koupit diesel s 200tkm?hmm tomu rikam dobrodruh.a co naklady s tim spojene?trysky,turbo tvrde žhavky kdy musi hlava dolu dvojhmoty.dneska je to buřt co si koupis.mpi primovstrik nebo diesel.dobre uz nekoupis.stare zeleza co neco vydrzeli jsou davno pryc.ty moderni ku... jsou na 100 tis. max.pokud ho koupis mas jen peknou pokladicku.diky eu
By DavidD (neregistrovaný)
Já jsem si auto před koupí dost důkladně prohlédl, abych mohl vyloučit následné problémy s opravami. Auto jsem mohl v autobazaru zvednout a prohlédnout si ho spolu s mým automechanikem, což považuji od áček za pěkný přístup k potenciálním kupujícím. Po jízdě nebylo autu co vytknout a ještě jsem dostal dárek. Tudíž tomu chce taky pomoct při koupi, ne vždy je staré auto horší jak nové.
Karel (neregistrovaný)
Já si zakopil ojeté auto protože na funglovku prostě nemám, ale nemůžu říct ani slovo auto jede jak má a svoje také udělá a vzhledem k tomu že já sám motorově autům nerozumím vzal jsem si do áček svého kamaráda mechanika a nebyl problém si auto projít a s koupí auta si nemůžu ani stěžovat
Kuneš st. (neregistrovaný)
Když si chci koupit auto, tak ho chci hned a ne na něj čekat, takže to je jeden důvod, proč nechci nové a dalším důvodem je cena. Pokud autům rozumíte, pak se jen tak nespálíte. Jinak šáhněte po nějakém automechanikovi ,)
Jiří (neregistrovaný)
Myslím si osobně, že nejlepší co může člověk při výběru ojetiny udělat, tak je si s sebou vzít zkušeného automechanika přímo do autobazaru, který tam auto překontroluje. Já jsem to tak udělal při výběru auta z autobazaru AAA auto, a prodavač byl dokonce tak ochotný, že nám s autem vyjel na plošinu, aby bylo možné auto prohlédnout i ze spodní části.
Jiří (neregistrovaný)
Zdravím, nemáte tu někdo zkušenosti od Liberce s: https://zahotove.cz/ potřebuji nutně prodat své auto, kvůli potřebě peněz. Nevíte? Poměrně to spěchá :) Jiné rady a recenze přijmu s vřelostí :) Díky moc