Názor k článku Retro: Alfa Romeo 156 je s námi už 20 let. Počet aut v provozu povážlivě klesá od Harous - Aby autor neměl pocit, že mu vyhlašuji svatou...
Harous
(neregistrovaný)
12. 11. 2017 20:37
Aby autor neměl pocit, že mu vyhlašuji svatou válku, rozepíšu jednotlivé body. :)
1. Co si mám představit pod pojmem "nevyvážené jízdní vlastnosti"?
2. Ta žalostná nabídka koncem osmdesátých let zahrnovala:
- 164 - moderní nově vyvinutý model s možností pohonu Q4 který byl elektronicky řízený. V té době ojedinělý.
- 75 - transaxle model střední třídy se super jízdníma vlastnostma a spoustou zajímavých technických řešení (transaxle, DeDion, Wattův přímovod, atd.)
- 33 - boxer s nízko položeným těžištěm a jízdníma vlastnostma motokáry
- Spider - model starší, ale velmi oblíbený.
3. V době uvedení na trh byly benzínové motory v modelu 155 od Alfy, ne od Fiatu. Šlo o 8V motory TwinSpark a Busso V6. Jediný motor se základy od Fiatu byl 2.0 16V Turbo v modelu Q4 který byl přebraný z Delty Integrale EVO II. Teprve po FL došlo k nasazení motorů Fiat - upravených pro AR - 16V TS. Ty které pak byly nasazeny i do AR 156.
4. Walter da Silva začínající designér? To jako začínal od roku 1972 ?!? Bravo...
5. Slušelo by se zmínit, že v modelu 156 došlo k prvnímu nasazení dieselů s technologií Common Rail v osobním autě.
6. Verze GTA - Busso, Busso a ještě jednou Busso. Žádný Ferrari, evoluce V6 Busso.
Celkově vzato, na to kolik článek obsahuje informací je chybovost VELMI, ale opravdu VELMI vysoká. Jinými slovy natvrdo - za takovou práci bych se styděl...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat