Vlákno názorů k článku Retro: Alfa Romeo 156 je s námi už 20 let. Počet aut v provozu povážlivě klesá od Harous - Aby autor neměl pocit, že mu vyhlašuji svatou...

Harous (neregistrovaný)
Aby autor neměl pocit, že mu vyhlašuji svatou válku, rozepíšu jednotlivé body. :) 1. Co si mám představit pod pojmem "nevyvážené jízdní vlastnosti"? 2. Ta žalostná nabídka koncem osmdesátých let zahrnovala: - 164 - moderní nově vyvinutý model s možností pohonu Q4 který byl elektronicky řízený. V té době ojedinělý. - 75 - transaxle model střední třídy se super jízdníma vlastnostma a spoustou zajímavých technických řešení (transaxle, DeDion, Wattův přímovod, atd.) - 33 - boxer s nízko položeným těžištěm a jízdníma vlastnostma motokáry - Spider - model starší, ale velmi oblíbený. 3. V době uvedení na trh byly benzínové motory v modelu 155 od Alfy, ne od Fiatu. Šlo o 8V motory TwinSpark a Busso V6. Jediný motor se základy od Fiatu byl 2.0 16V Turbo v modelu Q4 který byl přebraný z Delty Integrale EVO II. Teprve po FL došlo k nasazení motorů Fiat - upravených pro AR - 16V TS. Ty které pak byly nasazeny i do AR 156. 4. Walter da Silva začínající designér? To jako začínal od roku 1972 ?!? Bravo... 5. Slušelo by se zmínit, že v modelu 156 došlo k prvnímu nasazení dieselů s technologií Common Rail v osobním autě. 6. Verze GTA - Busso, Busso a ještě jednou Busso. Žádný Ferrari, evoluce V6 Busso. Celkově vzato, na to kolik článek obsahuje informací je chybovost VELMI, ale opravdu VELMI vysoká. Jinými slovy natvrdo - za takovou práci bych se styděl...
Miroslav (neregistrovaný)
Být jeho zaměstnavatel , tak by za ten článek dostal padáka. Třeba výrok - JTS byl komplikovaný motor--, a jak píšete prostě hrůza.Já mám 155ku a jeho poznatek, není úplně přesný, když uvádí na jaké platformě byla postavena, sice má pravdu v platformě tipa, ale jinak zavěšení a celková charakteristika byla pozměněna, Alfa 155 byla lépe ovladatelná zvláště v zatáčkách.No dál to nebudu rozvádět, kdo zná ten ví.