Harous (neregistrovaný)
Aby autor neměl pocit, že mu vyhlašuji svatou válku, rozepíšu jednotlivé body. :) 1. Co si mám představit pod pojmem "nevyvážené jízdní vlastnosti"? 2. Ta žalostná nabídka koncem osmdesátých let zahrnovala: - 164 - moderní nově vyvinutý model s možností pohonu Q4 který byl elektronicky řízený. V té době ojedinělý. - 75 - transaxle model střední třídy se super jízdníma vlastnostma a spoustou zajímavých technických řešení (transaxle, DeDion, Wattův přímovod, atd.) - 33 - boxer s nízko položeným těžištěm a jízdníma vlastnostma motokáry - Spider - model starší, ale velmi oblíbený. 3. V době uvedení na trh byly benzínové motory v modelu 155 od Alfy, ne od Fiatu. Šlo o 8V motory TwinSpark a Busso V6. Jediný motor se základy od Fiatu byl 2.0 16V Turbo v modelu Q4 který byl přebraný z Delty Integrale EVO II. Teprve po FL došlo k nasazení motorů Fiat - upravených pro AR - 16V TS. Ty které pak byly nasazeny i do AR 156. 4. Walter da Silva začínající designér? To jako začínal od roku 1972 ?!? Bravo... 5. Slušelo by se zmínit, že v modelu 156 došlo k prvnímu nasazení dieselů s technologií Common Rail v osobním autě. 6. Verze GTA - Busso, Busso a ještě jednou Busso. Žádný Ferrari, evoluce V6 Busso. Celkově vzato, na to kolik článek obsahuje informací je chybovost VELMI, ale opravdu VELMI vysoká. Jinými slovy natvrdo - za takovou práci bych se styděl...
Miroslav (neregistrovaný)
Být jeho zaměstnavatel , tak by za ten článek dostal padáka. Třeba výrok - JTS byl komplikovaný motor--, a jak píšete prostě hrůza.Já mám 155ku a jeho poznatek, není úplně přesný, když uvádí na jaké platformě byla postavena, sice má pravdu v platformě tipa, ale jinak zavěšení a celková charakteristika byla pozměněna, Alfa 155 byla lépe ovladatelná zvláště v zatáčkách.No dál to nebudu rozvádět, kdo zná ten ví.
Stanley (neregistrovaný)
Nevím co je dalibor žák generál žák,plukovník žák?na co si tu hraje,ale alfě romeo nerozumí a asi v ní ani nejel ,protože by takové blbosti nepsal,já jsem měl 2 alfy 156 facelift a 159 můžu jenom konstatovat ,že jsou to vynikající auta,jel jsem v giulii super svezení,lepší než psat ,nebo číst hovadiny ,zajít do autosalonu a projet se
Pavel (neregistrovaný)
Nevím co je myšleno tím že "při srovnání s konkurenční značkou většinou Alfa neuspěje"? Hmmmm... Mimochodem, v roce 2016 Alfa prodala jen v Evropě přes 66.000 kusů aut. Vím že je to málo, ale odkud autr bere ty informace, když napíše že celkově necelých 57.000 aut??
Kateřina Brodíková (neregistrovaný)
Dalibor Žák se opět vyznamenal. Alfa byla vždycky známá jízdními vlastnostmi po kterých baží duše každého autofandy. Je to jedna z nejvychvalovanějších vlastností Alfy od každého, kdo je vyzkoušel, vč. autonovinářů. Pan Žák bude jezdit v nějakém rozplizlém bezpohlavním Vágenu. Alfy jsou jedním z posledních aut, co mají duši a umí auta dělat s vášní, ale to pan Žák nikdy nemůže pochopit ....
Milan (neregistrovaný)
Jak je správně napsáno "Alfa se nedokázala přes úspěchy zbavit neduhů. Největším neduhem této skvělé značky, jsou autoři článků jako je tento. Pane Žáku, dle Vašeho příspěvku jste Alfu viděl leda z jedoucího vlaku. S takovou znalostí o autech byste mohl psát možná tak do obrany lidu.
(neregistrovaný)
Kamarad mel dve alfy 147, obe se do par let rozpadly - motor. Nejvetsi shit co jsem videl. Hlavne ta kvalita zpracovani, auto z roku 2006 a vse zrezly a oloupana strecha. Shit shitu, ted ma Mazdu 3 r.v. 15, 121kw benz. a to se neda srovnavat. Ja vedsinou vidim alfy jen zarostly nekde v krovi a nepojizdny :-D
miroslav (neregistrovaný)
No takkamarad byl blb stačí trocha pece a motory nesmrtelné a koř u 147..oloupanou střechu ma mnoho ať.....no a zrovna jedna mazda a i 3 už 2 měsíce stoji před barákem...zadreny motor...a hle není to alfa a to proti mazdam nic nemam..