Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Reportáž: Jak se opravují zkorodované prahy, blatníky a podběhy. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Petr (neregistrovaný)
Nějak nestačím zírat, teď řeším opravy lemů, víka kufru atd, a běžná cena lakovny je už od 3.000,- za díl. K tomu připočtu měco pro klempíře - bude li potřeba, a asi bych měl udělat odpočet ptažské přirážky... Zkrátka je tady někdo mimo realitu, nebo si nás připravuje ke škubání. Cenu 25.000,- za kus si berou fachmani kteří díl vyrábí ručně při restauraci veteránů, nebo opravách atypů. Ale jelikož mám klasického plechového mazla 22 let starého, a je to sériově vyráběný kus automobilky z Dortmundu, prostě jsem si obvolal pár lakoven v okolí. Jo a ještě malá poznámka k "vrakům" na silnicích. Troufám si tvrdit, že moje 22 let staré auto při běžné údržbě , je v lepším stavu než některé vozy polovičního stáří. Vstupní náklady automobilky stále optimalizují - snižují, a na kvalitě vozu je to většinou už po záruce vidět... Kdepak jsou 80 léta, kdy se například model W124 koncipoval jako vůz pro uživatele středního věku se kterým by měl dožít...