bat (neregistrovaný)
pan opravář z toho dělá trochu vědu, fiaty, žiguly a škodovky se léta vyvařovaly v každé garáži i bez opravných sad. Dnes na silnici opravená shnilotina z německa nemá co dělat a nemá to s režimem co dělat jak tady na eurobibli rádi narážíte. ČEST!
Ivo (neregistrovaný)
Ještě musí podotknout, že předcházejícími komentáři nemohu souhlasit, pánové asi mají dost financí na to, aby mohli automobil měnit za nový cca každých pět let. Za tu dobu začínají korodovat i renomované značky počínaje VW přes Škodu, Suzuki ........atd
jan (neregistrovaný)
Nevím ale kdo z nás si dá spravit auto v ceně 60tisíc když by za opravu měl dát třetinu ceny auta. Pro mě je to jednoznačně předražená věc. Asi jedině sentimentální blázni si to nechají udělat. To samé když auto žere jak žralok - kolega měl lagunu ta hltala 11litrů benzínu to bych schodil ze skály. Jela jak posranej kolotoč po ožralých a ještě poruchová. To i moje stará audi diesl 1,6 měla lepší odpich a brala jen 4,1L nafty. Při plným zatížení auta brala max 4,7L prostě ůplně jiná třída přitom starší oproti laguně o X možná XX let
jirka (neregistrovaný)
vy si jezděte s dehtem za hovno nic, a nám ostatním nekažte radost z vysoké spotřeby. Já konkrétně jezdil honda accord coupe 3.0 v 6 spotřeba 11, honda legend 1995 motor 3.5 spotřeba 13 jeep grand cherokee 3.1 tdi 14 až 18 litrů na sto a příští rok v létě bude chevy suburban 2500 LT 4WD rok 200+ až 2004 obsah bick block hemi 8.1 benzín spotřeba cca 25 30 na sto .
Zub (neregistrovaný)
Nevím jak mohla Laguna žrát 11l, když tolik žere MPV Espace v LPG, který je postavený na Laguně. Dostal po 20 letech první nástřik podvozku, protože je potopený do zinku. Vršek se neřeší, je kromě přední kapoty a rámečku skel z laminátu. Legrace je stát vedle rezavý mladší lišky od koncernu.
eLzyx (neregistrovaný)
takto nemám sežranou ani 46 let starou VW T2, která byla stavěná jako spotřební užitková pixla a neměla vůbec žádnou antikorozní úpravu. A když píši žádnou, tak žádnou, podvozek byl jen fouknutý stejnou barvou jako zbytek kastle. Ani namáčené to nebylo, takže leckde je holý plech.
Michal (neregistrovaný)
Tu cenu 25000kč za opravu blatníku si berou kde? Kolega si nechal tento rok vyvařit BMW a vyšlo ho to u karosáře na nějakých cca 30 - 35000kč.Dával nové prahy,zadní lemy a vyvářka podlahy řidiče a spolujezdce,výroba nových zvedacích bodů v prahách. V ceně bylo vystříkání dutin,celkové ošetření a nástřik podvozku.
Jz (neregistrovaný)
Pětadvacet litrů za blatník? To nestojí ani výměna za nový v autorizáku placená pojišťovnou(!!!) včetně laku celého dílu - takovéhle nacenění v případě běžného spotřebního auta mi zavání obrovskou levárnou. Nehledě na částku litr za hodinu - to si často nevezme autorizovaný servis. Pokud by za 25 udělali oba prahy včetně vnitřních výztuh, bylo by to zajímavé. Ale za (jejich) cenu opravy obou blatníků clověk palu pořídí základní vybavení svářečské dílny...
peta (neregistrovaný)
auto bylo a pro někoho je srdcová záležitost a je jedno jak je staré kdo má takové auto opravené má radost a vo tom svět je a hlouposti že to něco stojí máte pravdu každá radost v 21 století něco stojí na tanec se díváme v televizi a časy vináren jsou pryč tak už nám zbývá velmi málo pro radost kdo to chápe pochopí a kdo ne tak toho je trochu líto hezký den
HRD (neregistrovaný)
Výměna rezavého předního blatníku za nový originál, lakování včetně rozstřiku do dveří s leštěním, včetně demontáže a montáže nejen blatníku, ale i panelu dveří, lišty dveří a její výměny za novou, zrcátka, světlometu, plastu podběhu, a mnoha dalších částí. Nový blinkr blatníku, antikorozní ošetření. Vše v autorizovaném servisu Toyota. A celková cena? 15 000! Jenom!, v porovnání s tím co tady píšou o garážnících.
Petr (neregistrovaný)
Nějak nestačím zírat, teď řeším opravy lemů, víka kufru atd, a běžná cena lakovny je už od 3.000,- za díl. K tomu připočtu měco pro klempíře - bude li potřeba, a asi bych měl udělat odpočet ptažské přirážky... Zkrátka je tady někdo mimo realitu, nebo si nás připravuje ke škubání. Cenu 25.000,- za kus si berou fachmani kteří díl vyrábí ručně při restauraci veteránů, nebo opravách atypů. Ale jelikož mám klasického plechového mazla 22 let starého, a je to sériově vyráběný kus automobilky z Dortmundu, prostě jsem si obvolal pár lakoven v okolí. Jo a ještě malá poznámka k "vrakům" na silnicích. Troufám si tvrdit, že moje 22 let staré auto při běžné údržbě , je v lepším stavu než některé vozy polovičního stáří. Vstupní náklady automobilky stále optimalizují - snižují, a na kvalitě vozu je to většinou už po záruce vidět... Kdepak jsou 80 léta, kdy se například model W124 koncipoval jako vůz pro uživatele středního věku se kterým by měl dožít...
Marek (neregistrovaný)
Pracuji jako automechanik, takže todle je naše rutina. Výměna blatníků, nárazníků a prahů je nejčastější. Obzvlášť u některých značek. Nejhorší je, když k nám přijede na opravu auto, které se už doma někdo snažil opravit a nepovedlo se mu to. To je pak skoro dvojí práce. Naštěstí autogen si se vším poradí. Je to zlatý nástroj :-D . Práce s ním přitom není těžká. Stačí dodržovat zásady, které máme v práci pověšené. Šéf nám je vytiskl z https://www.ardon.cz/clanek/172/jak-pracovat-s-autogenem-zjistete-6-nejdulezitejsich-bezpecnostnich-zasad , jako bychom s ním pracovali poprvé v životě :-D .
Miloš (neregistrovaný)
Super článek. To já mám s pomačkanými nebo zkorodovanými plechy poměrně dost zkušeností. Pracuji totiž už dlouhá léta jako autokarosář. Začal jsem tak, že jsem čas od času dělal různé malé opravy přes známost a dostalo se to do bodu, kdy už mám pod sebou několik zaměstnanců a vlastní firmu. Teď se například chystám nakupovat nové stroje na zpracování plechů. V tom by mi vlastně někdo z vás možná mohl poradit. Narazil jsem totiž na firmu https://www.canmet.eu/ která právě takové stroje nabízí. Nemá s nimi někdo zkušenost?

No tak tohle je fakt někdy docela extrém. Hlavně takové ty fušeřiny, co člověk vidí na internetu. Když to vidím, tak by takováhle podlaha neobstála ani jako podlaha pro mazlíčky někde v kotci pro psa. Jako nechci být prostě nějak hnusný nebo tohleto, ale když si někdo neví rady, tak by to měl dát odborníkovi.