Druhá generace malého crossoveru Renault Captur hodlá navázat na úspěchy předchozího modelu, který od roku 2013 zvolilo více než 1,2 milionu zákazníků. Model patří do stejného segmentu jako nedávno představený Ford Puma nebo Škoda Kamiq.
Oproti předchozí verzi je nový Captur o 10 centimetrů delší a má také o 2 cm větší rozvor, i proto nabídne o 17 mm více prostoru pro kolena cestujících na zadních sedadlech. Zavazadlový prostor má objem 400 litrů, tedy o 50 l více než u minulé generace. Zadní lavice je opět posuvná, nyní v rozsahu 18 centimetrů.
Základní benzínovou motorizací Renaultu Captur 2020 je tříválcové provedení TCe 100 s výkonem 75 W (100 k), sáhnout můžete i po dvou verzích čtyřválce 1,3 s 97 kW (130 k) nebo 116 kW (155 k). Diesel BlueDCi dostanete buď se 71 kW (95 k) nebo 86 kW (115 k). Největší novinkou je plug-in hybridní ústrojí E-Tech, které kombinuje benzínovou šestnáctistovku s dvěma elektromotory. Energii ukládá do baterie o kapacitě 9,8 kWh. V čistě elektrickém režimu Captur ujede 45 km, a to v rychlosti až 120 km/h. Údaje o výkonu nebo spotřebě momentálně nejsou k dispozici.
Z hlediska bezpečnosti nabídne nová generace například aktivní nouzové brzdění, udržení v jízdním pruhu (v základní výbavě) nebo automatické parkování. Nechybí ani parkovací kamery s 360° pohledem shora. Infozábavní systém Renault Easy Link využívá obrazovky s úhlopříčkou 7 nebo 9,3 palce, 3D navigace využívá dopravní informace od společnosti TomTom. K uvedení na český trh dojde na přelomu roku.