Ivan Vaňous (neregistrovaný)
mohly by být ještě přijatelnější s ohledem na greendeal a další smlouvy, které musíme naplnit a je dobře, že tím směrem směřujeme, protože Planeta je na tom opravdu špatně a jakékoliv snahy o omezení fosilních paliv jsou víc než správné.
O. Šimeček (neregistrovaný)
Kdo dnes nezvažuje lepší paliva, než ta fosilní, neříká pravdu. Problém jsou samozřejmě pořizovací náklady, ale je to správná cesta, po které půjdeme stejně všichni, tak proč s tím už nezačít. Ty částky tady mě taky pozitivně překvapily, že to nezačíná rovnou na milionech.
Pan Karel 1969 (neregistrovaný)
Island a Švédsko byli vždycky bio-eko průkopníky a mě mrzí, že jsme tolik pozadu. Vždyť stejně jsme se k tomu zavázali, tak je čas do toho šlápnout... Aktuálně právě vybírám mezi čistým elektro a plug-in hybridem a sháním co nejvíc relevantních informací, co vybrat a jak se rozhodnout, takže díky i za tento článek.
Jindra (neregistrovaný)
Jak říká pan Zahálka nade mnou. Šetřit se asi nevyplácí. Nechtěl bych vidět tu ojetinu za 169 tisíc. Ale na druhou stranu je fajn vidět, že se začíná vytvářet sekundární trh se vším všudy. Já bych ale do elektra nikdy nešel. Když bych si doma udělal nabíjení, tak bych pak každou chvíli sháněl pronájem elektrocentrály, abych si to nabyl. Je u nás totiž dost nestabilní elektřina. :(
Pavel Zimovčák (neregistrovaný)
Já bych asi do elektro auta taky nešel, když o tom tak přemýšlím, ikdyž jednou asi budu muset. Ale určitě mohu z vlastní zkušenosti doporučit pořídit si auto o půl stupně, o stupeň výš, protože na tom nejde prodělat a lepší mít bezpečnější a kvalitnější auto, než horší ojetinu a chlubit se, že stála jen 200 tisíc. Na tom člověk nikdy neušetří, oproti tomu co do toho nasype
Jozef Štefan (neregistrovaný)
Zatiaľ mám auto na klasický poho, ale pri nákupe posledného som uvažoval o hybride, nakoniec som ešte odolal, ale do budúcna s tým počítam.