Letošní rok je pro Hyundai v Evropě zatím vůbec nejúspěšnějším za celou dobu fungování na starém kontinentu. Za prvních devět měsíců 2016 prodala podle Asociace evropských automobilek (ACEA) celkem 386 480 vozů. S bezmála 9% (8,8 %) překonala v daném období i růst celoevropského trhu.
Od července do září 2016 přitom automobilka prodala 124 813 vozů, což představuje vůbec nejlepší třetí čtvrtletí v historii společnosti Hyundai Motor v Evropě. V září její tržby meziročně vzrostly o 3,9 % a prodeje činily 51 490. Ve stejném období činil nárůst v Itálii 24,1 %, ve Francii 17,1 %, ve Spojeném království 9,9 % a ve Španělsku 20,8 %. V každé z těchto zemí Hyundai rostl rychleji než místní celkový trh s automobily.
„Naše mladá modelová řada je pro zákazníky v celé Evropě stále více atraktivní. Dnes je to mimo jiné i proto, že více než 90 % všech prodaných vozů v Evropě navrhujeme, testujeme a vyrábíme v našich evropských závodech," říká Thomas A. Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor Europe.
V roce 2015 Hyundai obnovil čtyři pětiny všech svých modelů na trhu. S nově faceliftovanou „í-desítkou“ a nedávno odhaleným modelem i30 třetí generace nabízí automobilka vůbec nejmladší sestavu mezi všemi výrobci automobilů v Evropě. Na celkovém výborném výkonu Hyundai se výrazně podílejí i SUV modely. Například loni představený model Tucson již má na kontě 140 000 prodaných kusů a na další tisíce má výrobce objednávky. Hyundai získává zákazníky nejenom stále propracovanějším designem a nejmodernějšími technologiemi a pokročilými bezpečnostními asistenty, které zavádí do nových vozů. Pro zájemce o nové vozy je mimo jiné také atraktivní nadstandardní pětiletou zárukou bez omezení kilometrů.