Vladimír (neregistrovaný)
Tak snad nám někdo konečně řekne jaké jsou výhody elektromobilů . Furt se nám snaží každý tvrdit že to snad i sere kytky. A všichni už víme z různých studií že emise při výrobě baterií jsou vyšší než vyprodukuje několik stovek vozů se spalovacím motorem za celou svoji životnost. Nebudeme ani řešit dnešní problém jako hoření lesů a pralesů a nebo emise výletních lodi nebo letadel které se pohybují někde na úrovni několika generací např celé Evropy. A to nemluvíme o životnosti baterií které asi nebudou větší než 5let. Protože pak bude jednak daleko menší kapacita opotřebovaných baterií a tudíž i menší dojezd už tak z malého dojezdu. Samozřejmě klesne i výkon celého vozu. Výměna těchto článků je daleko nákladnější než pár let starý ojetý vůz se spalovacím motorem. Tak opravdu by mě zajímalo co nás spotřebitele by mělo lákat na koupi elektromobilů, když člověk který si takové vozidlo koupi musí být smířený že je první a pravděpodobně i poslední majitel a jeho investice se pravděpodobně ani v malém měřítku nevrátí a tolikrát skloňované přírodě naopak ublizi víc než spalovacím motorem.
Sam - Moravský nezávislý komentátor (neregistrovaný)
Už to vidím jak na Jižním městě nebo i jiných sídlištích visí z pater tisíce kabelů, (tak jako talíře satelitů, ale ty aspoň nepřekáží) a večercestou z hospody o ně zakopáváte. A co teprve "čeští sběratelé mědi", akorát budou potřebovat větší kleště s lepší izolací. Ve výkupu mědi se staneme velmocí.
Fogyn (neregistrovaný)
První krok byl udělán, elektromotor jako jednodušší, levnější a vhodnější pohon vozidel se už prosadil. Teď ještě vyřešit dodávku energie. Nabíjet baterie kabelem je na úrovni výroby páry, ale je to první krok. Nakonec se prosadí asi nějaký palivový článek a jestli bude na vodík, stroncium či něco jiného to můžeme zatím jen hádat.
Martin (neregistrovaný)
Problém je PŘEDEVŠÍM rychlost dobíjení a nedostatek dobíjecích míst. Kdyby mělo auto dojezd jen 200km, tak je pro denní dojíždění do práce dostačující. Ale čekat někde hodinu na rychlonabíječce a ještě doufat že tam budu první je neakceptovatelné, stejně jako hledat nabíječku po všech čertech. A pochybuju že tyhle dva problémy se někdy uspokojivě vyřeší, takže sbohem masově prodávané auta na baterky. Kdo je tedy bude kupovat? Ten kdo má garáž a kde nebude dobíjení trvat víc jak 8 hodin...
polo (neregistrovaný)
Nikod to nechce, protože jsou to předražené nespolehlivé poruchové klumpry s mizerným dojezdem, obrovskou ztrátou hodnoty v čase a navíc je to bez dotací absolutně neživotaschopné, jako každá zelený zhovadilost. Ty slavné elektromobily jsou ve sklutečnosti ekologickou katastrofou a jásat nad tím může jen Gretén.
Radovan (neregistrovaný)
Opět slátaniny a nesmysly podporované ropáckými médii. V diskusi jen vygradované. Ale je to tak dobře. My elektromobilisté si zatím jezdíme už druhou pětiletku svými bezporuchovými vozy na původní baterku (většina z nás ji má stále pod zárukou, která trvá až 10 let, že neklesne pod 80% kapacity), čistě, tiše, bez smradu, jedů a vibrací. Nabíjíme většinou zdarma, takže neplatíme ani za palivo. Vy ostatní chytrolíni si zatím užívejte spálených rozložených dinosaurů, kterých se přes dokázaná rizika a problémy prostě -jako správný narkoman - nedokážete zbavit. Alespoň nezabíráte místo u rychlonabíječek, byť tam my elektromobilisté jezdíme minimálně. 95-99% nabíjení probíhá pomalu v řádu hodin doma nebo v práci z obyčejné zásuvky, jako mobilní telefon. Protože elektromobil, stejně jako ropák, většinu dne někde stojí. Nejezdí.
Fran (neregistrovaný)
1600 Američanů haha to je průzkum jak vepř, zarite klišé, mám dům tedy mě nevadi dobíjení ani dojezd, ujedu stěží 200km za týden, mě vadí jen cena, proč dělají jen milionové SUV proč neudělají auto velikosti Fabie za cenu 350tisic a nebudou stíhat vyrábět.
Crasher (neregistrovaný)
Až bude elektromobil natolik spolehlivý a vyřešený, že se budeme bavit o tom, že přijedu na "čerpací stanici" kde bude stát automechanik, nebo nějaký speciální robot, vyjme mi z auta baterku, obratem ji vymění za jinou, připravenou a budu moci max. do 5 minut odjíždět, tak se můžeme bavit o tom, že začnu zvažovat, že si elektromobil pořídím. Jezdím dálkové trasy, na teslu nemám a ani ji nechci, a nehodlám někde u dobíječky stát hodinu nebo více, než se mi dobije auto natolik, abych mohl pokračovat k další dobíjecí stanici. Já potřebuji, aby auto bylo připraveno k vyjetí prakticky kdykoliv a abych nemusel řešit jak moc mám baterii nabitou. Dokud toto nebude u elektromobilů vyřešeno, nemá pro mě o takovém autě sebemenší smysl uvažovat. Nebráním se inovacím, ale v tomto případě jsou z mého pohledu zatím elektromobily krokem zpět.
Dačeva (neregistrovaný)
Zdanění pohonných hmot je pro české veřejné finance klíčovým fiskálním nástrojem. Celkové inkaso spotřební daně tvoří 153,7 miliard Kč (11 % příjmů rozpočtu). zdroj: http://eceta.cz/tz-analyza-spotrebniho-zdaneni-pohonnych-hmot-v-cr/ Je tady někdo , kdo si myslí, že toho stát jen tak vzdá, lépe řečeno může vzdát ?