ProfiAuto vstupuje na český trh

07.10.2016
přidejte názor
Autor: Redakce

Na český trh přichází tradiční a stabilní značka ProfiAuto. Jejím cílem je posunutí hranic komfortu a profesionality služeb při servisování vozidla. Majitelé aut už nebudou odkázáni na náhodný výběr autoservisu nebo zdlouhavé shánění náhradních dílů. Projekt ProfiAuto totiž zastřeší nejlepší prodejce autodílů a profesionální servisy. Vždy, když se zákazník obrátí na jakoukoli provozovnu v sítí ProfiAuto, dostane odbornou a profesionální pomoc. Od výběru vhodného dílu až po jeho montáž, a to všechno za rozumnou cenu.

Značka ProfiAuto vznikla v roce 2008 jako služba, kterou poskytuje jeden z největších velkoobchodních distributorů náhradních dílů v Evropě, firma Moto-Profil. Tento projekt si stanovil ambiciózní cíl: vybrat mezi existujícími firmami a autoservisy v České republice ty nejlepší a sdružit je do jedné sítě. Značka ProfiAuto je totiž garancí kvalitního a profesionálního přístupu odborníků, kteří majiteli ochotně poradí s výběrem vhodného dílu pro jejich auto a zajistí odbornou montáž s důrazem na vysokou profesionalitu. Jednotlivé firmy však přitom neztratí svou identitu. Právě naopak, značkou ProfiAuto svému renomé přidají punc kvality. Prodejci a autoservisy zapojené do projektu totiž musí splnit přísná kritéria na vybavení, odbornost, kvalitu práce a přístup k zákazníkovi. Motoristé se díky tomu mohou spolehnout, že když si na stránkách www.profiauto.pl/cz najdou nejbližšího prodejce či servis, dostanou přesně to, co potřebují.

Od našeho vstupu na český trh si slibujeme především pozvednutí kvality servisů, které často technologicky zaostávají za těmi evropskými. Češi také často nevědí, jak vůbec kvalitní servis odlišit od toho špatného. To se doufám, již brzy změní,“ říká Jindřich Krejčí, ředitel ProfiAuto pro Českou republiku a Slovensko.

Prvními klíčovými partnery značky ProfiAuto na českém trhu jsou firmy RALL a J+M Autodíly, které jsou samy o sobě příslibem kvality a odbornosti.

„Věřím, že spolupráce s ProfiAuto bude ve znamení nových příležitostí na českém trhu. Navíc nám partnerský program přináší velkou přidanou hodnotu ve formě profesního rozvoje našich zaměstnanců a zázemí silné značky,“ říká jednatel společnosti J+M Autodíly Marek Bochníček.

V projektu ProfiAuto jsou nejdůležitějšími faktory profesionalita a odbornost. S odborností jde ruku v ruce i vybavení jednotlivých servisů. Zákazník totiž musí dostat ty nejlepší služby a nezáleží na tom, zda má nové nebo starší auto. „Do konce roku 2017 plánujeme navýšit počet našich autoservisů v ČR a na Slovensku na 250, což je již více než dostatečně hustá síť,“ prozrazuje plány společnosti Jindřich Krejčí.

Svým zákazníkům se ProfiAuto snaží přiblížit i prostřednictvím akce Pit Stop, kterou pořádá s cílem zvýšení bezpečnosti na silnicích. Akce bude vůbec poprvé probíhat během října ve vybraných městech a řidiči si v rámci ní budou moci například nechat bezplatně zkontrolovat technický stav svých vozidel.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?