Považujete Ford F-150 Raptor za přerostlé SUV? Tak si kupte F-250 MegaRaptor

1 nový názor
Autor: Redakce
  • Ford F-150 Raptor je i s přeplňovaným šestiválcem dost zajímavý stroj, pokud vám to ale nestačí, můžete sáhnout po větším F-250

  • Společnost F250R nabízí F-250 v úpravě SuperRaptor a MegaRaptor 

  • V základu se všechny změny točí kolem instalace obřích kol

Ford F-150 Raptor je velmi zajímavý pick-up. Upravený podvozek připravený na létání vzduchem, přeplňovaný motor o výkonu 336 kW (457 k), atraktivní design a tak dále. Skoro by se chtělo říci, že zákazníci už nic víc chtít nemohou, ale pořád se najdou tací, kteří jsou opačného názoru. A tak, pokud vám Raptor připadá jako příliš malý, můžete sáhnout po F-250 v úpravě SuperRaptor nebo rovnou MegaRaptor.

Doporučujeme: Ford F-150 prodělal facelift a poprvé dostal diesel. Je to šestiválec z Range Roveru

Základem je Ford F-250, který si po vaší objednávce vezme do parády americká společnost F250R. Podstatou úpravy je instalace obrovských kol. To si samozřejmě kromě nutných změn na podvozku (například přední náprava je posunutá vpřed) vyžádá také rozšíření automobilu. Namísto původní kapoty a blatníků se nastěhuje jedení velký laminátový díl, v rámci úpravy se přirozeně rozšiřuje také zadní část. Vše je vyvedeno tak, aby výsledek připomínal Raptor, akorát ve větším provedení.

Zájemci si mohou vybrat, zda chtějí SuperRaptor postavený na 40" pneumatikách, nebo rovnou MegaRaptor, který jezdí na vojenských pláštích ještě o šest palců větších. Mimochodem, tyhle gumy by měly přežít i výbuch miny, ale to se vám snad hodit nebude. SuperRaptor je dodáván s osmiválcovým benzinovým motorem 6,2 l, zatímco MegaRaptor používá osmiválcový turbodiesel o objemu 6,7 l. Pokud si to budete přát, můžete dostat MegaRaptor i v benzinovém provedení, nicméně společnost F250R uvádí, že diesel je pro 46" pneumatiky vhodnější, protože nabízí vyšší točivý moment.

Doporučujeme: Hennessey představuje šestikolový VelociRaptor. Má přes 600 koní a stojí sedm milionů

O úpravách motorů se na stránkách F250R přímo nic nepíše, ale společnost zároveň upozorňuje na možnosti dalších individuálních úprav. Můžete si nechat ještě dále vylepšit podvozek, případně vyměnit klasické brzdy za výkonnější, k dispozici je i elektricky výsuvný schůdek nebo různé varianty nárazníků podle toho, kde se svým Super/MegaRaptorem chcete jezdit.

Za přestavbu F-250 na SuperRaptor zaplatíte 22 tisíc dolarů, MegaRaptor je o šest tisíc dražší. Jak vysoká ale bude konečná suma, to záleží především na vaší fantazii.

  • Našli jste v článku chybu?