Automobilka Porsche se díky neustále přibývajícím verzím svých modelů propracovala už k tak bohaté nabídce, že bylo například nutné připravit instruktážní video pro model 911, aby se zákazníci v celém tom nepřeberném množství možností vůbec vyznali. Jednou z nich je i 911 Carrera T coby vůz určený pro nadšené řidiče. A právě na tohle provedení nově navazuje menší a levnější 718 T.
Princip zůstává stejný. Porsche vzalo základní verzi a přidalo k ní některé prvky, které dříve s touto motorizací k dispozici nebyly. Řeč je třeba o aktivním podvozku PASM sníženém o dva centimetry. Součástí varianty T je rovněž mechanický samosvor na zadní nápravě, paket Sport Chrono a dvacetipalcová litá kola. Samozřejmě nechybí manuální převodovka (PDK se dodává na přání) a kvůli snaze snížit hmotnost ve standardní výbavě nenajdeme multimediální systém. Pokud si ho ovšem zákazníci budou přát, Porsche jim velkou odkládací přihrádku opět nahradí velkým displejem.
Další záležitosti jsou už spíše kosmetického charakteru. Některé detaily na karoserii jsou lakovány šedou barvou, stejně jako kola. V interiéru najdeme sportovní volant o velikosti 360 mm, zkrácenou řadicí páku a samozřejmě různá loga upozorňující na provedení T. Techniky samotné se změny nedotkly. Přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec tak i zde nabízí výkon 221 kW (300 k) a maximum točivého momentu 380 Nm.
Kolik bude verze T nově dostupná pro modely Cayman a Boxster stát, to Porsche zatím neprozradilo. Pouze naznačuje, že oproti podobně vybavené základní variantě modelu 718 bude tato novinka levnější o pět až deset procent.