Současná generace Škody Fabia už prodělala facelift a nyní se první vyrobené kusy těší oblibě v bazarech. Zejména o čtyřválcové motory 1.2 TSI je velký zájem, což je při současném downsizingovém trendu, který je v dosti velké kolizi s konzervativním uvažování českých kupujících ojetin, logické. Při tom motor 1.0 TSI má velice slušné parametry, jak ukázalo naše měření.
Doporučujeme: Zvládne Škoda Fabia s litrovým tříválcem víc než 200 km/h? Ano, a nemá s tím problém
Německý Auto Bild pravidelně testuje nové spotřební modely na 100 000 km a následně auto rozebere doslova do šroubku. Pak o tom připraví rozsáhlou reportáž a popíše všechny případné závady, servisní zkušenosti a podobně. Na přiloženém videu se můžete podívat na zrychlený časosběr, jak se zelená Fabia Combi s motorem 1.2 TSI a převodovkou DSG po 106 427 km rozebírá. Po prozkoumání Auto Bildem bude darována učilišti, kde se budou studenti na rozebraném autě seznamovat s technikou.