Problém není ani tak v bezpečnosti dané rychlostí jako takovou jako spíše v tom, že už tak je docela výrazný rozdíl mezi tím, jak rychle jede pravý pruh a jak rychle levý. Každé zvyšování rychlosti tenhle rozdíl pouze zvýší a každé zvýšení toho rozdílu sníží plynulost a tedy bezpečnost provozu pro kohokoliv, kdo nechce jet osmdesát s kamiony ani stopadesát se zbytkem a tím i pro ostatná na dálnici.
A do téhle kategorie spadá mnohem víc vozidel, než to může vypadat: mimo jiné třeba velká část třeba dodávek nebo naopak celá řada aut s nízkoobjemovými motory, jejichž spotřeba nad cca 110 km/h výrazně roste. Totéž ostatně platí třeba i pro elektromobily.
Jako mně je to jedno, já tou stodesítkou kamiony budu předjíždět i nadále, ale ti uspěchaní chudáčci za mnou se asi ublikají.
Problém není ani tak v bezpečnosti dané rychlostí jako takovou jako spíše v tom, že už tak je docela výrazný rozdíl mezi tím, jak rychle jede pravý pruh a jak rychle levý. Každé zvyšování rychlosti tenhle rozdíl pouze zvýší a každé zvýšení toho rozdílu sníží plynulost a tedy bezpečnost provozu pro kohokoliv, kdo nechce jet osmdesát s kamiony ani stopadesát se zbytkem a tím i pro ostatná na dálnici.
A do téhle kategorie spadá mnohem víc vozidel, než to může vypadat: mimo jiné třeba velká část třeba dodávek nebo naopak celá řada aut s nízkoobjemovými motory, jejichž spotřeba nad cca 110 km/h výrazně roste. Totéž ostatně platí třeba i pro elektromobily.
Jako mně je to jedno, já tou stodesítkou kamiony budu předjíždět i nadále, ale ti uspěchaní chudáčci za mnou se asi ublikají.