Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Pět luxusních bazarových SUV, která lákají cenou, ale jsou černou dírou na peníze. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Tom (neregistrovaný)
Vše se hlavně odvíjí od toho, jak se k tomu člověk chová. Určitě to nejsou auta a motory na popojíždění po městech a na studené starty. Další stránka věci je ta, že nelze skočit do studeného dieselu a hned mu nakládat nebo naopak sjet z dálnice a ihned motor bez dochlazení vypnout. Mám 5 rokem Passata B 5.5 s motorem 2.5V6 TDI 4Motion 132kW (230.000km), než jsem ho pořizoval tak na něj každý plival jen samé nesmysly. Dodržuji všechny podstatné víše zmíněné věci, interval oleje po 10.000km a nedám na tento motor dopustit. Ano první generace s kódem AKE byly poruchové, mám BDH a jak říkám, naprostá spokojenost a dokud bude jezdit, tak bych ho nikdy nevyměnil za dnešní 2.0TDI. Jsem zastáncem a vždy budu vysokých obsahů u naftových motorů, protože vydrží podstatně déle, mají výkon. Takže závěrem bych podotkl jednu hlavní věc, jak se k autu majitel chová tak se mu to vrací v podobě oprav a investic do něj. Neberu závady typu výměna kotoučů, destiček, tlumičů, čepů, rozvodů atd.