Roman Zedníček (neregistrovaný)
Souhlasím, vše co zaznělo ohledně Volkswagen Touareg V10 TDI + Mercedes-Benz ML 420 CDI. Oba vozy jsem urychleně po ujetí 150 000km vyřadil - nehodlám přece trávit svůj čas 2x měsíčně v servisu, který netuší jak závadu odstranit. Vrátil jsem se k motoru o obsahu 3,0L a jsem moc rád. Ale kdo neřeší zdržení v servisu a výši opravy, tak to jsou skvělé vozy na cestování a pro volný čas.
Romis (neregistrovaný)
U těchto aut by se toto nemělo stávat, prostě se musí dodržet servisní termín výměny oleje a toť vše. PS: Gaba viděl asi mnoho přidřených a zadřených "pionýrů" , u dnešních motorů toto nehrozí ikdyž interval přetáhne o polovinu, jsou na to stavěné.
Lucius (neregistrovaný)
Vcelku trefný výběr ojetin. Ale ten kdo potřebuje značkové SUV tak si ho koupí a žádný článek ho neodradí. Já si nechám svého starého medvěda který nemá elektroniku ani žádné moderní hejblata ale jede vždy a za každého počasí a vždy dojede kam má.
Mirek (neregistrovaný)
Kolega má BMW 535 a po 190000km se motoru vytrhaly šrouby hlavy. U BMW mu řekli, co by po tolika km chtěl, když je to vlastně spotřební zboží. Spotřební zboží za 2M. Tak ta oprava stála 250t. Ta arogance mě irituje.
Tom (neregistrovaný)
No to je zase clanek od autora co asi autum vubec nerozumi ale musi udelat clanek ... Q7 4.2TDI V8 jsem mel mel, vse bez problemu, rozvody se samozrejme nenatahuji jako u 3.0TDI a prvni kontrola je ve 360 tis. km a prevodovka je samozrejme dostatecna a 6.0TDI V12 ma uplne jinou prevodovku ... prevodovka dostava zabrat od kazdyho motoru, vic komentovat je ztrata casu, clanek by to byl dobry, byt zde vic faktu a ne jen dojmu a taky o konkretnich autech neco vedet ...
Michal (neregistrovaný)
No, já nevím.. 230 kkm je vcelku normální nájezd u benzinu. Chlácholit se tím, že to bez problémů najel diesel, navíc ne nějaká podměrečná 1,6, já vám nevím.. Dřív neměly diesely problém najet 500 i víc tisíc km.. Je ale fakt, že neměly moc výkonu, ale taky nemusely splňovat x předpisů..
Petr (neregistrovaný)
Drahé auto, drahý provoz, drahý servis. Tak to bylo vždy. Přece nemůžu očekávat, že mně servis u Q7 bude stát stejně jako u Fabie. Článek chápu tak, že majitel Fabie s platem majitele Fabie, si má dát pozor na levné lákadla v podobě SUV, protože běžný servis (rozvody) ho bude stát jako dvě starší Fabky.
Michal (neregistrovaný)
Myslim si že jsou podstatně dražší auta v nakadech už u 1 majitele než některá z těch co tady jsou. Má zkušenost s Q7 4,2 je taková že jsem ujel skoro 300 tis. a krom brzd, oleje a stěračů, mě to auto krom pořizení nestálo ani kačku, což kolegové a majitelé jiných SUV řict nemužou.
Tom (neregistrovaný)
Vše se hlavně odvíjí od toho, jak se k tomu člověk chová. Určitě to nejsou auta a motory na popojíždění po městech a na studené starty. Další stránka věci je ta, že nelze skočit do studeného dieselu a hned mu nakládat nebo naopak sjet z dálnice a ihned motor bez dochlazení vypnout. Mám 5 rokem Passata B 5.5 s motorem 2.5V6 TDI 4Motion 132kW (230.000km), než jsem ho pořizoval tak na něj každý plival jen samé nesmysly. Dodržuji všechny podstatné víše zmíněné věci, interval oleje po 10.000km a nedám na tento motor dopustit. Ano první generace s kódem AKE byly poruchové, mám BDH a jak říkám, naprostá spokojenost a dokud bude jezdit, tak bych ho nikdy nevyměnil za dnešní 2.0TDI. Jsem zastáncem a vždy budu vysokých obsahů u naftových motorů, protože vydrží podstatně déle, mají výkon. Takže závěrem bych podotkl jednu hlavní věc, jak se k autu majitel chová tak se mu to vrací v podobě oprav a investic do něj. Neberu závady typu výměna kotoučů, destiček, tlumičů, čepů, rozvodů atd.
Petr (neregistrovaný)
Touareg3.0tdi 2006 na perech - serviska AT overena, koupen relativne levne 180t. Najeto 212t. Dle prepokladu: DPF 20t, mechatronika prevodovky 20t.,kardan 10t., brzdy kpl. 12t., vstriky 30t. Od te doby nic. Nafta+olej kazdych 15 Nyni 360t... dost dobry...
Maxim (neregistrovaný)
Menit olej u automatu ZF - BMW je nutne kazdych 100-120 tis. To mi rekli u ZF a take jsem to u nich nechal v Jihlave udelat. Cena neni nijak zavratna, asi 15 tis. BMW rika dozivotni napln, ale jejich predpoklad je najezd cca. 200 tis. a pak recyklace. Tak to proste je.
Martin (neregistrovaný)
Jak u Audi, tak u BMW jsou schopni tvrdit, že olejová náplň v automatu je doživotní. Za tohle by zasloužili nakopat, protože tím dělají z automatické převodovky kurvítko. Z jejich pohledu logické, oni jsou tu od toho, aby prodávali auta, dlouhá životnost je proti jejich zájmu. A navíc jsou schopni do motoru dávat místo pořádného oleje rádoby plně syntetický polský Castrol ...
Petka (neregistrovaný)
Mám 8 let hybrid SUV Lexus RX400h. Najeto 230tis. Projedu všude, 0-100 za 7,5sec, motor 3,3l bez turba, spolu se dvěma elektromotory celkový výkon 280kW, minimální investice a spotřeba okolo 10-11l/100. A nová 450h jde na spotřebu kolem 7l/100......a po městě se dá jezdit chvilku i zadarmo :-)
Touareg (neregistrovaný)
Mám WV TOUAREG 5.0 V10 CELKOVÁ SPOKOJENOST: POHODLÍ ZRYCHLENÍ má najeto CCA 300 000 KM A FAKT SUPER V SERVISU JSEM BYL JEN JEDNOU A TO VYMĚNIT OLEJ V MOTORU . TOUAREG SUPER VOLBA Kámoš má BMW X5 3.0D A JE VÝC V SERVISU JAKO DOMA.
Pavel (neregistrovaný)
Tomu říkám, skvělá volba! Proti těm všem chrochtavých SUV ropákům s komplexem malého přirození, kteří nemají na benzín, je Lexus hybrid nebe a dudy. Podle mě je to taky o inteligenci, hybrid (benzín) si nekoupí trouba, ale právě jen rozumný, pokrokový a inteligentní člověk. Dieslovou ojetou socku s vykuchaným DPF si umí pořídit každej vůl, hlavně že to tahá "ocpodu", padají z toho sice brikety (ale já to nemusím dýchat) a můžu udělat čiptůňing".....
Michal (neregistrovaný)
Mám koupenou Q7 v 3,0 TDI, super auto s velice výkonným motorem, se kterým můžete jezdit velice svižně. Původně jsem nechtěl tak drahé auto, ale když jsem se díval v AAA po Superbech, a viděl jsem tam tu Q7, tak jsem si u nich nechal napočítat úvěr, a vycházelo to velice dobře.
zpsxmkxdb (neregistrovaný)
Recenze ojetin – Audi Q7 – BMW X6 – VW Touareg – Porsche Cayenne – Mercedes ML [url=http://www.gqp9j0z2frqsy9810cuu25392xn53b44s.org/]uzpsxmkxdb[/url] azpsxmkxdb zpsxmkxdb http://www.gqp9j0z2frqsy9810cuu25392xn53b44s.org/