Roman Zedníček
(neregistrovaný)
27. 11. 2016 18:54
Souhlasím, vše co zaznělo ohledně Volkswagen Touareg V10 TDI + Mercedes-Benz ML 420 CDI. Oba vozy jsem urychleně po ujetí 150 000km vyřadil - nehodlám přece trávit svůj čas 2x měsíčně v servisu, který netuší jak závadu odstranit. Vrátil jsem se k motoru o obsahu 3,0L a jsem moc rád.
Ale kdo neřeší zdržení v servisu a výši opravy, tak to jsou skvělé vozy na cestování a pro volný čas.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Štěpán
(neregistrovaný)
28. 11. 2016 22:47
Dobrý den, v čem pokračujete s třílitrovým motorem? Jen tak ze zajímavosti, díky.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Josef Plichta
(neregistrovaný)
27. 11. 2016 20:16
Z technického hlediska by mně zajímalo,co si mám představit pod pojmem "vybrušování pístů"? To se nějak upravovaly pomocí brusiva ?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Gaba
(neregistrovaný)
27. 11. 2016 21:46
Asi když špatně maže, tak se přidírá a pístní kroužky dřou stěny válce. Asi jste neviděl moc přidřených motorů co?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Romis
(neregistrovaný)
27. 11. 2016 22:27
U těchto aut by se toto nemělo stávat, prostě se musí dodržet servisní termín výměny oleje a toť vše. PS: Gaba viděl asi mnoho přidřených a zadřených "pionýrů" , u dnešních motorů toto nehrozí ikdyž interval přetáhne o polovinu, jsou na to stavěné.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lucius
(neregistrovaný)
28. 11. 2016 14:29
Vcelku trefný výběr ojetin. Ale ten kdo potřebuje značkové SUV tak si ho koupí a žádný článek ho neodradí. Já si nechám svého starého medvěda který nemá elektroniku ani žádné moderní hejblata ale jede vždy a za každého počasí a vždy dojede kam má.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mirek
(neregistrovaný)
3. 12. 2016 10:32
Kolega má BMW 535 a po 190000km se motoru vytrhaly šrouby hlavy. U BMW mu řekli, co by po tolika km chtěl, když je to vlastně spotřební zboží. Spotřební zboží za 2M. Tak ta oprava stála 250t. Ta arogance mě irituje.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Alex
(neregistrovaný)
4. 12. 2016 12:34
Vyhnout se Německu a volit Range Rover, Lexus, Infiniti, Cadillac.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tom
(neregistrovaný)
11. 12. 2016 17:59
No to je zase clanek od autora co asi autum vubec nerozumi ale musi udelat clanek ... Q7 4.2TDI V8 jsem mel mel, vse bez problemu, rozvody se samozrejme nenatahuji jako u 3.0TDI a prvni kontrola je ve 360 tis. km a prevodovka je samozrejme dostatecna a 6.0TDI V12 ma uplne jinou prevodovku ... prevodovka dostava zabrat od kazdyho motoru, vic komentovat je ztrata casu, clanek by to byl dobry, byt zde vic faktu a ne jen dojmu a taky o konkretnich autech neco vedet ...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jiřík S
(neregistrovaný)
6. 1. 2017 15:15
Touareg V6 TDI. 230 000km bez závažnějších poruch. Čidlo na převodovce, po 4 měsících praskla hlava chybou výroby (vyměněna v záruce), zahnilí ventily na měchách, prasklá nádržka na vodu do odstřikovačů a to je asi tak vše :)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal
(neregistrovaný)
17. 2. 2017 21:53
No, já nevím.. 230 kkm je vcelku normální nájezd u benzinu. Chlácholit se tím, že to bez problémů najel diesel, navíc ne nějaká podměrečná 1,6, já vám nevím.. Dřív neměly diesely problém najet 500 i víc tisíc km.. Je ale fakt, že neměly moc výkonu, ale taky nemusely splňovat x předpisů..
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
9. 1. 2017 9:39
Drahé auto, drahý provoz, drahý servis. Tak to bylo vždy. Přece nemůžu očekávat, že mně servis u Q7 bude stát stejně jako u Fabie. Článek chápu tak, že majitel Fabie s platem majitele Fabie, si má dát pozor na levné lákadla v podobě SUV, protože běžný servis (rozvody) ho bude stát jako dvě starší Fabky.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hynek
(neregistrovaný)
10. 1. 2017 23:28
Souhlasím s poslední větou, mám Phaetona benzín 3,2l 4x4. Mám najeto 300 tis a žádná porucha.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
strogen
(neregistrovaný)
11. 1. 2017 10:58
Mě stačí Espace IV 3.0 dci V6. Má 180 koní, motor je udělaný, krásně se chladí, táhne a má krásný zvuk. Jezdím s ním za 8 litru nafty a na dálky i za necelých 7. Spokojenost..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
franc
(neregistrovaný)
11. 1. 2017 22:51
a co nejaky range rover, nebo trojkove disko, ty do penez za servis nelezou?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal
(neregistrovaný)
31. 1. 2017 1:37
Myslim si že jsou podstatně dražší auta v nakadech už u 1 majitele než některá z těch co tady jsou. Má zkušenost s Q7 4,2 je taková že jsem ujel skoro 300 tis. a krom brzd, oleje a stěračů, mě to auto krom pořizení nestálo ani kačku, což kolegové a majitelé jiných SUV řict nemužou.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tom
(neregistrovaný)
2. 2. 2017 10:22
Vše se hlavně odvíjí od toho, jak se k tomu člověk chová. Určitě to nejsou auta a motory na popojíždění po městech a na studené starty. Další stránka věci je ta, že nelze skočit do studeného dieselu a hned mu nakládat nebo naopak sjet z dálnice a ihned motor bez dochlazení vypnout. Mám 5 rokem Passata B 5.5 s motorem 2.5V6 TDI 4Motion 132kW (230.000km), než jsem ho pořizoval tak na něj každý plival jen samé nesmysly. Dodržuji všechny podstatné víše zmíněné věci, interval oleje po 10.000km a nedám na tento motor dopustit. Ano první generace s kódem AKE byly poruchové, mám BDH a jak říkám, naprostá spokojenost a dokud bude jezdit, tak bych ho nikdy nevyměnil za dnešní 2.0TDI. Jsem zastáncem a vždy budu vysokých obsahů u naftových motorů, protože vydrží podstatně déle, mají výkon. Takže závěrem bych podotkl jednu hlavní věc, jak se k autu majitel chová tak se mu to vrací v podobě oprav a investic do něj. Neberu závady typu výměna kotoučů, destiček, tlumičů, čepů, rozvodů atd.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
8. 2. 2017 1:23
Touareg3.0tdi 2006 na perech - serviska AT overena, koupen relativne levne 180t. Najeto 212t.
Dle prepokladu:
DPF 20t, mechatronika prevodovky 20t.,kardan 10t., brzdy kpl. 12t., vstriky 30t.
Od te doby nic. Nafta+olej kazdych 15
Nyni 360t... dost dobry...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pida
(neregistrovaný)
10. 2. 2017 10:00
Co udělat test pro vozíčkáře kombi jaké auto vybrat s automatickou převodovkou
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Maxim
(neregistrovaný)
6. 3. 2017 11:50
Menit olej u automatu ZF - BMW je nutne kazdych 100-120 tis. To mi rekli u ZF a take jsem to u nich nechal v Jihlave udelat. Cena neni nijak zavratna, asi 15 tis. BMW rika dozivotni napln, ale jejich predpoklad je najezd cca. 200 tis. a pak recyklace. Tak to proste je.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Wollis
(neregistrovaný)
15. 3. 2017 15:49
Mám Phaetona tdi 3l,4x4 ma najeto 200 tis .kromě vymeny oleje a brzdovych desticek a standartni udrzby vše Ok ,o svezni v tomto autě bych popsat 10 stranek a každý se po tomto autě ohledně .
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
25. 3. 2017 9:59
Jak u Audi, tak u BMW jsou schopni tvrdit, že olejová náplň v automatu je doživotní. Za tohle by zasloužili nakopat, protože tím dělají z automatické převodovky kurvítko. Z jejich pohledu logické, oni jsou tu od toho, aby prodávali auta, dlouhá životnost je proti jejich zájmu. A navíc jsou schopni do motoru dávat místo pořádného oleje rádoby plně syntetický polský Castrol ...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petka
(neregistrovaný)
10. 4. 2017 20:46
Mám 8 let hybrid SUV Lexus RX400h. Najeto 230tis. Projedu všude, 0-100 za 7,5sec, motor 3,3l bez turba, spolu se dvěma elektromotory celkový výkon 280kW, minimální investice a spotřeba okolo 10-11l/100.
A nová 450h jde na spotřebu kolem 7l/100......a po městě se dá jezdit chvilku i zadarmo :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Touareg
(neregistrovaný)
16. 6. 2017 16:15
Mám WV TOUAREG 5.0 V10 CELKOVÁ SPOKOJENOST: POHODLÍ ZRYCHLENÍ má najeto CCA 300 000 KM A FAKT SUPER V SERVISU JSEM BYL JEN JEDNOU A TO VYMĚNIT OLEJ V MOTORU .
TOUAREG SUPER VOLBA
Kámoš má BMW X5 3.0D A JE VÝC V SERVISU JAKO DOMA.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
21. 8. 2017 12:44
Tomu říkám, skvělá volba!
Proti těm všem chrochtavých SUV ropákům s komplexem malého přirození, kteří nemají na benzín, je Lexus hybrid nebe a dudy. Podle mě je to taky o inteligenci, hybrid (benzín) si nekoupí trouba, ale právě jen rozumný, pokrokový a inteligentní člověk. Dieslovou ojetou socku s vykuchaným DPF si umí pořídit každej vůl, hlavně že to tahá "ocpodu", padají z toho sice brikety (ale já to nemusím dýchat) a můžu udělat čiptůňing".....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarda
(neregistrovaný)
10. 3. 2019 9:19
Motor v Cayennu S 4.5 bez turba je naopak jediný bezproblémový. Popsané vady se týkaly naopak verzí Turbo. Autor o problematice netuší vůbec nic...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal
(neregistrovaný)
11. 2. 2020 8:07
Mám koupenou Q7 v 3,0 TDI, super auto s velice výkonným motorem, se kterým můžete jezdit velice svižně. Původně jsem nechtěl tak drahé auto, ale když jsem se díval v AAA po Superbech, a viděl jsem tam tu Q7, tak jsem si u nich nechal napočítat úvěr, a vycházelo to velice dobře.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
zpsxmkxdb
(neregistrovaný)
7. 9. 2020 1:10
Recenze ojetin – Audi Q7 – BMW X6 – VW Touareg – Porsche Cayenne – Mercedes ML
[url=http://www.gqp9j0z2frqsy9810cuu25392xn53b44s.org/]uzpsxmkxdb[/url]
azpsxmkxdb
zpsxmkxdb http://www.gqp9j0z2frqsy9810cuu25392xn53b44s.org/
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat