Osmá generace Chevroletu Corvette je revoluční nejen uložením pohonné jednotky za řidičovými zády, ale také tím, že vůbec poprvé nemá její otevřené provedení plátěnou střechu, ale pevnou, tzv. hardtop. Pevná skládací střecha je vyrobena z uhlíkového kompozitu a namísto hydrauliky ji ovládají silné elektromotory. Automobilka ukázala variantu Convertible už při premiéře kupé (respektive targy), podrobnosti o řešení střechy však zveřejňuje až nyní.
Střecha se skládá za záda cestujících do samostatného úložného prostoru, který neomezuje zavazadelník. Výrobce uvádí, že otevřená verze je stejně praktická jako kupé a nabízí 283 litrů úložného prostoru. To by mělo stačit na dva golfové bagy. Proces stahování zabere 16 vteřin a funguje až do rychlosti 50 km/h. Američané si s Corvette Stingray Convertible dali hodně záležet, neboť tento roadster je pouze o 35 kilogramů těžší než v případě kupé.
Stingray Convertible pohání stejný small block LT2 6,2 l jako kupé. Je naladěný na 369 kW a 637 Nm. Přenos hnací síly na zadní kola obstarává osmistupňová samočinná převodovka se dvěma spojkami.
Výroba kabrioletu odstartuje na počátku roku 2020. První cenové odhady mluví o částce v přepočtu zhruba 1,6 milionu korun, což by oproti kupé představovalo příplatek necelých sto osmdesát tisíc.