Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Osm neprávem přehlížených ojetin, které jsou dobrá koupě. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Hasmanda (neregistrovaný)
Měl jsem Oktávii II 1.8 TSi 118 kW, jela parádně i když při ostřejším rozjezdu to mírnila spojka, která sklouzla. Byl jsem s tím v servisu, prý je to tak správně, chrání se tím převodovka, dá se zvyknout. Ovšem po 38 tis. km se mi po vypnutí motoru potkaly písty s ventily, výměna motoru v záruce. Údajně chyba elektrického napínáku rozvodů. Kolem 60 tis. km zvýšená spotřeba motorového oleje, v 90 tis. km už to žralo s klidem přes litr na tisíc km, nedej bože to pohonit, pak to bylo ještě horší. Podle servisu v normě. Na fóru jsem se dověděl, že je kopa majitelů, co se jim to potkalo a nebo žralo olej a nebo obojí. Rychle jsem se toho zbavoval. Co vím, tak nový majitel řeší opět potkaný motor, nechápu. Jinak jsem byl s autem spokojený, dynamika super, podvozek úplně jinak naladěný jako u 1.6 MPi. Koupil jsem Hondu CR-V třetí generace s 2.2 v naftě a spokojenost, na SUV špička ve třídě.