mxm1919 (neregistrovaný)
zajímavé, já ve 350 tis. km po prvním prokluzu preventivně měnil, vydržel by ještě hodně dlouho, ale čekala mě dlouhá cesta napříč evropou :) a znám spoustu lidí jako Ivan výše, kteří na tom najeli půl míče. Tak se z toho nezVENCni :)
cenda (neregistrovaný)
spolehlivý ten motor je ale absolutně bez reakce na plyn ( elektrickej ) i se škrtíví klapkou a to akorat zvedá nechutně spotřebu ještě s kratkou převodovkou !!! 100 km/h 3000 ot / min je šilenost ! nejede ! ale vubec ! a žere uplně v klidu 9l/100 !!!! hnus humus fuj ! jsem pro benzin !!!! 1.8 tsi 118kw a 2.0 tfsi 147 kw ! jinak nic od vw !
Jakub (neregistrovaný)
V recenzi o Mondeu musím s Vámi souhlasit o tom jak se Češi chovají k Fordům. Akorát jste se zmýlili. Protože o verzi které píšete není 2. generace, ale 3. generace. A když píšete o 3. generaci, tak se jedná o 4. generaci.
Ada (neregistrovaný)
Po 3 lete zkusenosti s 1.8TDCi uz v zivote nechci ojetyho (koupeno pri 120tkm) naftaka. Je to samy problem, to, co usetrite na spotrebe, vrazite do servisu. Zlaty benzinovy atmosfery... ne, naftu uz vazne nikdy ne. I kdyz, ehm, NE! Naftu nikdy! Smrdi to, dymi to, mam uz tak dost kdyz prede mnou na krizovatce stoji naftak a ja to musim cuchat. Proste, jednoduse s s konecnou platnosti NE!
Maroš (neregistrovaný)
Souhlasím a na italy nedám dopustit sice 500 sem nikdy neměl ale Fiat je má srdeční záležitost měl sem i škodovky ale při stejném stáří a výbavě se může jít koncern VW zahrabat a dá se říct že ve všech směrech - od ceny počínaje a pohodlim konče se srovnatelnou spotřebou
Core (neregistrovaný)
"Hybridy mají zvláštní image květinkového bojovníka za pravdu a lásku, přitom se jen při jejich výrobě spotřebuje více zdrojů, než kdybyste provozovali osmiválcový pick-up několik let." Na tyhle hospodský sračky chodí autor kam? :-D
Tl (neregistrovaný)
Pro všechny chytráky... Kia sportage to opravdu je, sedí i II generace možná po faceliftu. Ovšem údaje o motoru jsou bludy. Olejová náplň je při výměně 8 litrů servisní interval výrobcem 30 000km a kdyby byl EGR jen znečištěný nevidím důvod ho měnit. O 8 litrech s automatem si může 3/4 řidičů jen nechat zdát hlavně co se silnější verze týče.
KÁJA (neregistrovaný)
1.4 16v 63 kw škoda praktik(roomster) aktuálně 290tis.lpg 1.1-1.3kč/km pravidelně 15000 olej 120 tis.rozvody neskutečný motor,kdyby ho dělali dál a z fabriky lpg nebyla by dieselgate,ale dnes se protěžuje cng jde jen o prachy lpg z fabriky 40 tis.příplatek cng 100tis ale nové motory už nevydrží,aby se prodávalo
Ladislav Fojtík (neregistrovaný)
Milý autore,píšete několik imbecilit,tak za prvé onen propracovaný motor dostala jako první Octavia,nikoliv Rapid,motor je ale skvělý to je fakt ale pouze motor 1.2TSI 77kW,ostatní už tolik ne,dávno již tento motor není v Rapidu,ale pouze 1.0 a 1.4-Diesel. Co se týká počtu km,tak jsem přesvědčen,že ideální je plná syntetika a 30.000km.Protože 15.000km je často velmi brzy a někdy i nemožné,50.000 už je zase moc.Ale pro Diesel a 2.0TDI jedině plná syntetika. Hezký den
Standa (neregistrovaný)
Tady je krásně vidět, jak třeba autor článku v životě recenzovaná auta neviděl a jenom odněkud okopíroval různé pasáže viz Fiat 500: Sem tam nějaký chrastící šroubek v útrobách je jen takový komický detail připomínající italský charakter, jinak s Cinquecentem problémy nebývají. A samozřejmě zde nesmí chybět minimálně jedna škodovka, jako v každé jiné recenzi nebo srovnávacím testu a nebo vlastně v jakémkoliv jiném článku a jakémkoliv autě
Rob10 (neregistrovaný)
Mondeo hodně špatné, tomu kdo se nevyzná v autech, tak ideální vůz na prodej "dobrá cena", velká výbava, relativně silný motor. O2 1,6TDI jezdí opravdu za pár litrů i bez velkého snažení ekonomické jízdy, ale common rail se časem projeví a je zle ... 1,9 PD je mnohem lepší varianta. Octavií je hodně, ale u bazarových Fábií 2 je to pěkně vidět. 1,9 PD je o ně velký zájem, dá se prodat za vyšší ceny a i tak jsou hned pryč ... 1,6tka CR se prodává dlouho a za menší cenu s relativně malým zájmem.
Hasmanda (neregistrovaný)
Měl jsem Oktávii II 1.8 TSi 118 kW, jela parádně i když při ostřejším rozjezdu to mírnila spojka, která sklouzla. Byl jsem s tím v servisu, prý je to tak správně, chrání se tím převodovka, dá se zvyknout. Ovšem po 38 tis. km se mi po vypnutí motoru potkaly písty s ventily, výměna motoru v záruce. Údajně chyba elektrického napínáku rozvodů. Kolem 60 tis. km zvýšená spotřeba motorového oleje, v 90 tis. km už to žralo s klidem přes litr na tisíc km, nedej bože to pohonit, pak to bylo ještě horší. Podle servisu v normě. Na fóru jsem se dověděl, že je kopa majitelů, co se jim to potkalo a nebo žralo olej a nebo obojí. Rychle jsem se toho zbavoval. Co vím, tak nový majitel řeší opět potkaný motor, nechápu. Jinak jsem byl s autem spokojený, dynamika super, podvozek úplně jinak naladěný jako u 1.6 MPi. Koupil jsem Hondu CR-V třetí generace s 2.2 v naftě a spokojenost, na SUV špička ve třídě.
František Zounek, (neregistrovaný)
Dobrý den Tomáši. Máme na firmě VW Touran r.v. 2014, najeto 133000KM, právě proběhla akce rozvody, do motoru jsem ještě nedolil ani deci(15000KM), nic jsme ještě neopravovali, ani brzd. destičky jsme neměnili, jenom jezdíme: Německo,Rakousko.Maďarsko, Slovensko, Polsko a Švédsko. Toto je naše šesté auto, před tím Scharany dva, dvě Toleda. Vždy 400000KM, pak výměna za nové, první byl Citroen 15 tka.Obě Toleda a oba Scharany jsou ještě v provozu. Nyní používám Mot.Olej: Mobil 1, ESP Formula, 5W-30. Tento olej je tím prý pověstný, že není třeba dolívat. Zkusil jsem a je to pravda. Všechno je původní, jen pneu jsou jiné( Continentaly T 186 - 16 tky,zimní. Letní- Dunlop, Sporty. Doporučuji vyšší posaz. Dělám Berlín - Sasnitz na otočku, bez bolavých zad. Kup si MPV, neboj se KM, vyměň altern. + starter, nech udělat rozvody a s jiným olejem budeš jen jezdit, ale ne po servisech. Ahoj, František.
Mates (neregistrovaný)
Fiata 500 má přítelkyně pořizovala ho pře dvěma roky z bazaru za super cenu a nemůže si ho vynachválit. Mě by teda švihlo s tímhle jezdit ,zkoušel jsem s tím párkrát jezdit a pro mě to není. Spíš takové auto pro ženy na nákupy. Hlavně že žena je spokojená.
szstzjhpew (neregistrovaný)
Osm neprávem přehlížených ojetin, které jsou dobrá koupě - Autobible.cz szstzjhpew http://www.gi337hocca1hwd98ka8147z29pe5o700s.org/ [url=http://www.gi337hocca1hwd98ka8147z29pe5o700s.org/]uszstzjhpew[/url] aszstzjhpew