Provedení Touring Sports, navržené a vyráběné v Europě, představuje klíčovou volbou pro všechny, kteří hledají praktickou využitelnost a styl bez kompromisů. Nová modelová řada Corolla se zbrusu novou plně hybridní soustavou pohonu o objemu 2,0 litru rozšiřuje stávající nabídku motorizací a je současně první praktickou ukázkou strategie dvou variant hybridního pohonu od Toyoty.
Corolla Touring Sports nabídne zákazníkům pouze jeden klasický spalovací motor, a to přeplňovaný benzínový čtyřválec o objemu 1,2 litru a výkonu 116 k. Dále bude možnost výběru z hybridního ústrojí 4. generace o objemu 1,8 litru a výkonu 122 koní, nebo nového hybridního ústrojí o objemu 2,0 litru a výkonu 180 koní. Druhá varianta představuje v tomto segmentu jedinečnou volbu, žádné jiné klasické pohonné ústrojí nenabídne srovnatelnou kombinaci výkonu a nízkých emisí.
Vylepšené hybridní ústrojí 1,8 litru představuje tichou, intuitivní a agilní technologii elektrického pohonu s autonomním dobíjením a nízkými náklady na vlastnictví vozidla. Zmíněné přednosti nabídne zákazníkům i hybridní soustava 2,0 litru, která plně využívá výhod vyššího jízdního pohodlí, stability, ovladatelnosti a potěšení z jízdy. Tyto vlastnosti plynou z nově použité podvozkové architektury TNGA (Toyota New Global Architecture) s označením GA-C.
Nová Corolla používá osvědčené přední zavěšení McPherson a zbrusu nové zavěšení zadní nápravy typu multilink (pro všechny úrovně výbavy), novou technologii ventilů tlumičů a vůbec poprvé též adaptivní odpružení AVS. K jízdnímu chování a agilitě přispívá nízká zástavba motoru, nízko umístěná sedadla a uložení hybridní baterie pod zadními sedadly. Díky spojení uvedených opatření se Corolla Touring Sports chlubí nízkým těžištěm.
Ke zpříjemnění pobytu řidiče i všech cestujících na palubě vozu slouží rozsáhlá řada luxusních prvků výbavy i technologií ke zvýšení pohodlí, které jsou většinou součástí vyšších stupňů výbavy, případně se v rámci modelové řady Corolla nabízejí na přání. Jedná se například o prémiový head up displej, soustavu ozvučení JBL GreenEdge Premium, bezdrátové dobíjení mobilních telefonů nebo multimediální soustava Toyota Touch.
Exteriér
Nové kombi Touring Sports bylo navrženo v Evropě v nedávno otevřeném centru výzkumu a vývoje v Zaventemu. Díky nasazení podvozkové platformy TNGA není nové kombi pouhou odvozeninou od hatchbacku, ale představuje na první pohled samostatný a nezávislý model.
Nová Corolla Touring Sports se pyšní rozvorem 2 700 mm a v dané třídě největším prostorem pro nohy zadních cestujících.
Kombi zaujme kultivovaným a smyslným vzhledem s aerodynamickou linií střechy a elegantní a současně robustní karoserií. K dynamickému profilu přispívají široké podběhy kol s vytaženými lemy, umožňující zvětšit rozchod kol a zdůraznit širší postoj i nižší těžiště nové Corolly. Vzadu se designový motiv Touring Sports zaměřuje na markantní široká ramena blatníků, doširoka rozmáchlé full-LED koncové svítilny a ostře skloněné zadní sklo.
Na designovou filozofii „Under Priority Catamaran“, uplatněnou v přední části vozu, se odkazuje i hlubší provedení zadního nárazníku.
Dynamický design Corolly Touring Sports je dále zdůrazněn několika volitelnými dvoubarevnými kombinacemi, které budou k dispozici již od počátku prodeje. Zákazníci mohou kombinovat lakování karoserie s černým provedením střechy a střešních sloupků, nebo lemováním spodní části masky chladiče.
Interiér
Nové kombi Corolla Touring Sports přináší zbrusu nový design interiéru, jehož výsledkem je prostorný, moderní a konzistentní prostor s novými texturami, barvami a výplněmi v zájmu co nejvyšší úrovně kvality na pohled i na dotek. Návrháři věnovali kvalitě interiéru zvýšenou pozornost, a to zejména s ohledem na evropský trh.
Hlavními výhodami nové platformy GA-C jsou především tužší karoserie, nižší těžiště, větší rozsah nastavení volantu v podélném směru a tím zlepšení polohy za volantem a celkové zlepšení jízdních vlastností.
Nové kombi Corolla Touring Sports přináší i další výhody, jako je rozestup 928 mm mezi předními a zadními pasažéry ve prospěch velkorysého prostoru pro nohy na zadních sedadlech nebo velký zavazadelník o objemu 598 litrů s mnoha prvky ke zvýšení praktičnosti a funkčnosti.