Lucius (neregistrovaný)
Ano....ale Bavme se tady o klasickém automatu z hydroměničem. A tady se nám již výběr vozu z galerie dost zmenšuje. Protože robotizované měniče rychlostních stupnů nebo DSG automaty a variátory ze své podstaty nejsou AT v pravém smyslu slova a nelze ani očekávat u levnějších aut jejich nasazení při dodržení co nejmenší ceny. Pokud si někdo myslí že dostane do svého nového autíčka v ceně 290000kč plnohodnotný automat z hydroměničem od firmy ZF,který sám o sobě stojí kolem sto tisíc,tak to asi ne. A to se nebavím o životnosti těchto pseudoautomatů. To je zcela jiná kapitola.
Surcuf (neregistrovaný)
"Stále více lidí má v autě na starosti jiné věci".........................no a pak se divíme těm nehodám, já bych spíše řekl, že je stále méně lidí, co umějí řídit, spěje to k autonomním vozům, vlastně taxi.....
Jirka (neregistrovaný)
Lucius- Proč bychom se měli bavit o hydroměničích? Ano v podstatě jsou to všechny běžně používané automaty, ale jak můžete porovnávat DSG s robotem? Manželka měla Toyotu s robotem. Po roce jsme se toho šmejdu zbavili. Já už plno let používám DSG a nikdy bych neměnil. Je to super, jen škoda, že se nepoužívá jako nápln lepší oil. Co by obyčejný! řidič ještě chtěl?! Ta převodovka co tu propagujete je mistrovské dílo, ale nebavme se o autech za miliony. Článek sesmolil zřejmě někdo, kdo tomu moc nerozumí.
Lucius (neregistrovaný)
Jirko-Nic proti DSG...To nebylo myšleno nijak zle. Teprve až mnoho let ukáže trvanlivost a spolehlivost těchto systému. Jsou trhy,třeba USA kde se desítky let vyrábí klasické automaty masově a splehlivě fungují a jistě nelze upřít amíkům že toto umí. Když se poprve objevila dvouspojka z řadičem v polovině 80.let ve speciálu Audi Quattro,působila jako zjevení a tehdy neslýchanou rychlostí řadící systém dával týmu výhodu už sám o sobě. Tehdy nikdo netušil že za 30.let se bude jeho modifikace masově montovat do vozů Škoda Superb,VW Passat a pod. Já měl šest aut z automatem,poslední tři v Mercedesech a mohu říci že tyto klasické systémy spolehlivě fungují i po dvaceti letech provozu pokud se mění olej a to takový jaký tam má být. Jistě,pokud zatoužím po rychle řadícím systému tak se poohlídnu po DSG druhé generace. Ale pro mne je důležitá dlouhodobá životnost a spolehlivost systému i z ohledem na servisní náklady. Auto za miliony bylo jako nové např.MB S.classe a u něho nová převodovka tvořila 15.procent hodnoty vozu. Ale po 16.letech se dá tento vůz koupit za 1/20 ceny a většinou v něm stále převodovka funguje bez problémů. Bude po této době tak dobře fungovat i Superb z roku 2015. Uvidíme.
Kuko (neregistrovaný)
ako veta, že v súčasnosti sa v aute venujeme všeličomu inému len nie šoférovaniu, to úplne zabila. Konkrétne: „Stále více lidí má v autě na starosti jiné věci“ ... wtf? to môže napísať úplný magor. A potom sa divím, že ľudia jazdia ako opití. Ja šoférovanie milujem. Aj keď stojím v kolónach, ešte ma to neomrzelo...a neomrzela ma ani manuálka...preradím kedy ja chcem, tým pádom som šéfom v aute ja...nechcem tú budúcnosť, kedy auto bude za mňa rozhodovať...aj keď z bezpečnostnej stránky je to asi nevyhnutné, lebo ľudia sú proste nedokonalí a hlúpi...
Radovan (neregistrovaný)
Nebo si koupíte kterýkoliv elektromobil a ten převodovku nepotřebuje vůbec. Prostě má přímý jednostupňový převod, většinou zhruba 1:8. Ťuknete po páčce nebo stisknete tlačítko pro jízdu dopředu nebo dozadu. Šlápnutím na pedál se auto rozjede, povolením brzdí motorem a zároveň dobíjí baterie (rekuperuje). Tím současně šetří brzdové destičky, jejichž životnost je u elektromobilu zhruba dvojnásobná ve srovnání se spalovacími vozy. Prostě všechny elektromobily mají z pohledu spalováků automatiku v základu a vždy.