Vlákno názorů k článku Neradi řadíte? Tyto vozy s automatem jsou na našem trhu nejlevnější od Jirka - Lucius- Proč bychom se měli bavit o...

Jirka (neregistrovaný)
Lucius- Proč bychom se měli bavit o hydroměničích? Ano v podstatě jsou to všechny běžně používané automaty, ale jak můžete porovnávat DSG s robotem? Manželka měla Toyotu s robotem. Po roce jsme se toho šmejdu zbavili. Já už plno let používám DSG a nikdy bych neměnil. Je to super, jen škoda, že se nepoužívá jako nápln lepší oil. Co by obyčejný! řidič ještě chtěl?! Ta převodovka co tu propagujete je mistrovské dílo, ale nebavme se o autech za miliony. Článek sesmolil zřejmě někdo, kdo tomu moc nerozumí.
Lucius (neregistrovaný)
Jirko-Nic proti DSG...To nebylo myšleno nijak zle. Teprve až mnoho let ukáže trvanlivost a spolehlivost těchto systému. Jsou trhy,třeba USA kde se desítky let vyrábí klasické automaty masově a splehlivě fungují a jistě nelze upřít amíkům že toto umí. Když se poprve objevila dvouspojka z řadičem v polovině 80.let ve speciálu Audi Quattro,působila jako zjevení a tehdy neslýchanou rychlostí řadící systém dával týmu výhodu už sám o sobě. Tehdy nikdo netušil že za 30.let se bude jeho modifikace masově montovat do vozů Škoda Superb,VW Passat a pod. Já měl šest aut z automatem,poslední tři v Mercedesech a mohu říci že tyto klasické systémy spolehlivě fungují i po dvaceti letech provozu pokud se mění olej a to takový jaký tam má být. Jistě,pokud zatoužím po rychle řadícím systému tak se poohlídnu po DSG druhé generace. Ale pro mne je důležitá dlouhodobá životnost a spolehlivost systému i z ohledem na servisní náklady. Auto za miliony bylo jako nové např.MB S.classe a u něho nová převodovka tvořila 15.procent hodnoty vozu. Ale po 16.letech se dá tento vůz koupit za 1/20 ceny a většinou v něm stále převodovka funguje bez problémů. Bude po této době tak dobře fungovat i Superb z roku 2015. Uvidíme.