Nechcete čekat na silnější diesel v nové Octavii? Vyřeší to tuning

14.05.2020
1 nový názor
  • Tuningová společnost BSR upravila naftový motor nové Škody Octavia na výkon 196 koní

  • Získala ho ze 150koňové jednotky, slibuje průměrnou spotřebu 5 litrů nafty na 100 km

  • Škoda bude do Octavie montovat motor 2.0 TDI o síle 200 koní, zatím ale není v ceníku

Nová Škoda Octavia se na showroomech ještě ani neohřála a už dostala první tuningovou úpravu. Postarala se o ni pražská pobočka švédské společnosti BSR. Její technici aplikovali kit, který zvýšil výkon motoru 2.0 TDI 110 kW (150 k) s automatem DSG na 196 koní. Zároveň slibuje spotřebu 5 litrů nafty na 100 km, což je o 1,3 litru víc než u neupravené motorizace.

Kromě výkonu zvedla úprava také točivý moment, ze 362 na 438 Nm. Úprava, která zahrnuje nahrání nového softwaru do řídící jednotky, znak BSR na karoserii, záruku na tuning i na pohonné ústrojí, vyjde na 16 603 korun.

Padla pokuta 20 milionů korun za chiptuning, v Česku se úpravy motorů tolerují
Přečtěte si také:

Padla pokuta 20 milionů korun za chiptuning, v Česku se úpravy motorů tolerují

 

Aktuálně nejvýkonnější tovární motorizací pro novou Octavii je právě 2.0 TDI s výkonem 150 koní, ale Mladá Boleslav chystá i verzi o síle 200 koní. Ta bude vždy spojena s pohonem všech kol, proto se dá očekávat i výrazně vyšší cena. V kompletních technických údajích Škody Octavia 2020 tuto motorizaci najdeme, v ceníku a konfigurátoru zatím nikoliv. Tuning tak může být zajímavou volbou pro ty, kteří by do nové Octavie chtěli silnější motor, ale nechce se jim čekat.

Off Roaďák (neregistrovaný)
Tohle je tuning podle mého gusta. Nemám rád takové ty týpky v placatých čepicích, co si prohlíží auto olepené samolepky a díly z AliExpressu. Jasně, taky si doma předělávám auto na buginu. Teď mi zámečnictví Jihlava z adresy https://www.kovovyroba-zabrana.cz/zamecnictvi/ dělá nový rám, aby to vypadalo jako správný off road. Ale já osobně cením design takový, jaký dají autu designéři přímo v automobilce. Kromě toho si myslím, že konkrétně Škodovky a VW mají ty designy hodně příjemné, tak je škoda je nějak laicky upravovat. Ono to na těch autech stejně vydrží do první STK. :D
  • Našli jste v článku chybu?