Mototechna prodala za pět let již 35 000 zánovních automobilů, poptávka dál roste

06.09.2017
přidejte názor
Zdroj: Redakce

Je tomu již pět let, co se společnost AAA AUTO rozhodla vyčlenit prodej zánovních a referenčních vozů pod značku Mototechna, kterou si lidé pamatují jako obchodníka s auty ještě z dob socialistického Československa. Trend nástupu zájmu téměř nové vozy se „Áčkům“ podařilo zachytit dobře – za pět let Mototechna prodala již na 35 000 takových automobilů. Aktuálně nabízí na 1000 aut nejžádanějších modelů a značek a výběr se chystá ještě rozšířit. Značka Mototechna se podle aktuálního průzkumu také umístila mezi nejznámějšími „retro“ značkami v České republice. Mototechna jako první využila mezery na trhu a poptávku zákazníků po zánovních automobilech dokázala využít pro vybudování zcela nového segmentu v rámci skupiny AAA AUTO. „Když jsme se rozhodovali, jak uvést na trh samostatný segment zánovních vozů, měli jsme šťastnou ruku při výběru nostalgicky známé značky Mototechna, kterou jsme právě v té době získali. Značku si lidé pamatují ještě z dob komunismu, kdy byla symbolem pro nedostatková nová auta a dlouhé fronty s žádankami o automobil. Komunikaci jsme kromě nostalgie postavili také na kontrastu – u nás se fronty samozřejmě nestojí, nemusíte se zapisovat do pořadníku. Prostě si vůz vyberete a za pár hodin s autem odjíždíte,“ uvádí generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. Dle průzkumu znalosti nostalgických značek, který včera zveřejnila společnost MÉDEA RESEARCH, se Mototechna s 89 % dostala mezi pět nejznámějšími „retro“ značek u nás. Umístila se hned

1 Škoda Fabia
2 Hyundai i30
3 Škoda Octavia
4 Škoda Rapid
5 Dacia Duster
6 Škoda Yeti
7 Kia Ceed
8 Renault Megane
9 Nissan Juke
10 Kia Sportage
  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?